אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים | ביטוח מקצועי- ביטוח אחריות מקצועית

 

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח אשר נועד בכדי שהאדם יוכל להמשיך לעבוד בעבודתו בראש שקט וללא חששות מפני תביעות שונות.

ישנם כאלו אשר עוסקים במקצועות חופשיים המתנהלים מול לקוחות כמו יועצי מס, רואי חשבון, עורכי דין ועוד מבחר של מקצועות שונים אשר בהם נתונים להיות חשופים אל מול כל אותם תביעות.

המטופלים אשר מקבלים את הטיפול מצד המטפלים יכולים לטעון שנעשתה מולם רשלנות כשלהי ועל כן הם יכולים להגיש תביעה אל מול המטפלים שאינם הגישו את הטיפול הרצוי והנכון.

כאשר יש לאדם ביטוח אחריות מקצועית אזי זה מעניק לו את האפשרות לעבוד בראש שקט שכן פעמים רבות אנשים אשר עובדים במקצועות עם לקוחות נתונים למצבים שיכולה להתקיים תביעה נגדם, שכן מטופלים רבים יכולים לטעון שנעשתה נגדם רשלנות רפואית והם מרגישים שנעשתה הזנחה ועל כן הם תובעים את המטפלים שלהם.

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח אשר יש בו יתרונות רבים, כאשר נקלעים למצב של תביעות משפטיות אז צריך כמובן שתהיה הגנה כלשהי אשר מגנה על האדם בכדי שלא יגרם לאדם נזק כספי העלול לנסוע מאותה תביעה, וכן לעיתים ישנו נזק צד ג', הנעשה בגין הרשלנות.

הביטוח אחריות מקצועית זהו הביטוח אשר יעניק לאדם איכות חיים טובה יותר ואפשרות לעבוד בראש רגוע וללא בעיות.

טרם אשר בוחרים בביטוח אחריות מקצועית יש לברר אודות הביטוחים השונים, כל אחד מהביטוחים ישתדל להעניק ללקוחות החברה את השירות הטוב ביותר שקיים וזאת על מנת שהלקוחות ירצו להמשיך להשאר באותה חברה ולא יעברו לחברת ביטוח אחרת.

ואכן יש לבדוק את המחירים ואת התנאים.

ואכן נכון להיום גוברת המגמה שלהגשת תביעות נגד בעלי מקצועות חופשיים, ניתן לראות שהתביעות הרבות ביותר נעשות בתחום הרפואה, שכן מטופלים רבים טוענים שנעשתה כלפיהם רשלנות רפואית של הרופא או של המוסד הרפואי שבו הוא עובד.

כמו כן גם כאלו אשר עוסקים ברפואה אלטרנטיבית, כגון קוסמטיקאיות ועוד, יכולים להיות נתונים לתביעות של הלקוחות שלהם.

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח אשר מתאים לבעלי צורך חיוני, ביטוח זה מאפשר לבעל הביטוח להמשיך לעסוק בעסק שלו ללא חשש מפני התביעות , הביטוח אחריות מקצועית ניתן עד לגובה של גבול האחריות המוסכם עם חברת הביטוח ואשר נקוב בפוליסה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

music arena | מיוזיק ארנה הופעות | כרטיס אשראי | מחירים - מיוזיק ארנה

א דצמ 20 , 2015
מיוזיק ארנה אחת החוויות והבילויים החביבים על בני נוער, צעירים וגם מבוגרים בעיקר בחודשי הקיץ, היא צפיה והאזנה במופע מוזיקה חי. בארץ קיימים זמרים ישראלים מהשורה הראשונה, איכותיים ובעלי שם שיצרו להם קהל מאזינים רחב, רבים מהם מופיעים באולמות קטנים, אך החוויה הגדולה והמהנה של מופע עצום במיתחם ענק המותאם […]

You May Like