אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים

אסטרטגיה שיווקית 

כל עסק קטן באשר הוא שואף להפיק רווחים גבוהים ככל האפשר, לגלות יציבות ולהתפתח הלאה. בעלי העסקים הקטנים אינם מנהלים מחזורי כספים גבוהים, אין ברשותם הן גדול או גב כלכלי לשעת הצורך. אסטרטגיה שיווקית עשויה לבוא לידי ביטוי במפלת העסק.

הרכבת תכנית אסטרטגיה שיווקית בעבור עסק קטן יש לבסס על היכרות עם פעילות העסק, האני מאמין שלו, שאיפותיו העתידיות, קהל היעד והעדפות אישיות של בעל העסק. התייחסות נוספת יש לתת להגדרת התקציב הכספי. אחת הטעויות הנפוצות ביותר בקרב העסקים הקטנים היא העדר כל פעילות שיווקית, הם סבורים כי אסטרטגיה שיווקית היא מנת חלקם של העסקים הגדולים והתאגידים. אלו אשר בכל זאת מחליטים לפעול בענף השיווק עושים זאת תוך בחירת אסטרטגיות ישנות אשר אינן משיגות את התוצאות הדרושות להם. כל עסק קטן באשר הוא זקוק לפעילות שיווק.

תכנית אסטרטגיה שיווקית תוך פעילות ברשת

הקמת אתר אינטרנט מביאה עמה הזדמנות פז לקידום העסק אונליין וחיזוק הפעילות. לצד האתר מומלצת גם פעילות ברשת החברתית. פעילות ברשת האינטרנט עולה מיד על הפרק כאשר מחפשים אחר אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים בעלי תקציב מצומצם. ישנן פעולות קידום ושיווק אותן ניתן לבצע תוך תקציב כספי נמוך. הקמת אתר או פעילות ברשת החברתית אינן כרוכות בעלויות גבוהות, כאשר העובדים בבית העסק מבצעים בעצמם חלק ממשימות השיווק, העלות נמוכה יותר.

אסטרטגיה שיווקית נכונה יש לבסס על ייעוץ מקצועי ואני מקצוע. את תכנית השיווק ההתחלתית כדאי לבנות יחד עם איש מקצוע, כאשר בעתיד אפשר יהיה לתחזק את התוצאות ולבצע פעולות שיווק באופן עצמאי. תכנית אסטרטגיה שיווקית לטווח הארוך כוללת הנחיות פעולה, מטרות ויעדים בפריסה של שנים רבות. התכנית קובעת אלו פעולות יש לבצע באופן ישיר, אלו צעדים יש לבצע בעוד שנה, כיצד לבחון את התוצאות המתקבלות, מתי כדאי לפנות לייעוץ חוזר ועוד.

תוצאות חיוביות של פעילות שיווק חכמה

כל אסטרטגיה שיווקית נבחנת בראש ובראשונה במבחן התוצאה, בעלי העסקים הקטנים מבקשים לראות תמורה להשקעתם הכספית תוך עלייה במחזור הרווחים או כמות הלקוחות. התוצאות החיוביות של תכנית שיווק מקצועית ונכונה תבאנה לידי ביטוי ברווחים כספיים, בשביעות הרצון של הלקוחות, בהגדלת כמות הלקוחות ובייצוב הפעילות העסקית. בעל העסק יוכל לנשום לרווחה תוך התבוננות בהתקדמות ופיתוח הדרגתי של העסק. עסקים מצליחים הם כאלו אשר נמצאים תמיד בתוך תהליך של קידום ופיתוח, הם לא עוצרים אפילו לרגע.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

שיווק עסקים בתחום המזון

א יונ 29 , 2014
שיווק  עסקים בתחום המזון בישראל מתמודדים עם תחרותיות מאוד גבוהה, הסקרים מגלים כי רק עסק אחד מתוך חמישה המוקמים יצליח להחזיק מעמד ולנהל מחזור כספים חיובי במשך מספר שנים, טכניקות שיווק ממלאות תפקיד חשוב במשוואת ההצלחה. החלום להקים בית קפה או מסעדה משותף לרבים, מעטים אכן מבינים את משמעות הדבר […]

You May Like