ביטוח מקצועי | ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים -אחריות מקצועית

אחריות מקצועית

אחריות מקצועית זהו סוג של ביטוח אשר מתאים עבור אלו העובדים כשכירים או כעצמאיים.

באמצעות אותם ביטוחים ניתן לערוך לעצמכם כיסוי והגנה שכן זה למעשה מעין סוג של פוליסה אשר עוזרת לאדם להתנהל בצורה טובה יותר.

לקוח אשר שוכר את שרותיו או עומד מול התקשרות ומחויבות כלפיו ובוחר בו לייצג אותו בתחום כלשהו מצפה כי בעל המקצוע יספק לו את השרות בצורה הטובה ביותר מבחינתו ויגיע לתוצאות המספקות את דעתו. לא תמיד קיים חוזה כתוב לפני כל עבודה או שרות הנעשה ולעתים הציפייה של הלקוח מאותו בעל מקצוע אינו מעוגן בחוזה כתוב, נתון לפרשנויות אישיות של הלקוח ואינו עולה בקנה אחד עם היכולות, הרצונות או המטרות של בעל המקצוע.

 

פעמים רבות מתקיים ישנו מצב של פער אשר נערך בזמן העבודה או בתום השירות הניתן ללקוח, כאשר הלוקח איננו מרוצה מהתוצאה שמעניקים לפניו אזי הוא יכול לתבוע את אותו צד שאינו העניק לו את הטיפול הרצוי והראוי אשר ציפה לו.

אחריות מקצועית חלה על כל נותן שירות, בעל עסק, בין אם מדובר בשכיר או באדם שהוא עצמאי.

ואכן ישנם ארגונים רבים אשר מאפשרים לרכוש על ידם אחריות מקצועית.

 

כל אדם אשר נחשב כאדם העובד במקצוע חופשי, צריך בכל עת להיות מודע לכך שיכולה להתרחש מולו תביעה, ועל כן מומלץ וכדאי להיות מבוטח בביטוח אשר מעניק את כל אותו כיסוי והגנה.

ביטוח אחריות מקצועית מכסה את הרוכשים אותו במקרים שבהם הואשמו באי ביצוע חובותיהם המקצועיות. לא מדובר בכל המקרים של האשמות באי ביצוע החובה המקצועית, מכיוון שביטוחי אחריות מקצועית אינם תקפים במקרים של פעולה לא תקינה של בעל המקצוע שנעשתה בזדון. אולם במקרים שבהם מאשים לקוח את בעל המקצוע ברשלנות, בטעות או בהשמטת מידע שהובילו לנזק ללקוח (או לצד שלישי אחר) – אמור ביטוח אחריות מקצועית לכסות את המקרה.

על ידי האחריות מקצועית מוענק כיסוי המגן נגד כל אותם תביעות, ומאפשר לאדם להמשיך להתנהל בעבודתו באופן שוטף ללא כל חשש מאותם תביעות העלולות להתרחש מולו.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ג'קט לנשים | ג'קטים במבצע | ג'קטים לחורף- ג'קטים

ג דצמ 1 , 2015
ג'קטים ביגוד חורפי זהו ביגוד שמטרתו היא לחמם את האדם ולמנוע ממנו את הרגשת קור השורר בחוץ. על ידי ג'קטים, מעילים, סוודרים, קפוצ'ונים ועוד פרטי לבוש מחממים יכול האדם לשמור על טמפרטורת גוף תקינה ולמנוע מעצמו סכנה של התקררות. כאשר הולכים לחנויות בגדים בכדי לרכוש בגדים, אזי ניתן לראות שישנם […]

You May Like