בניית חנות וירטואלית בשלושה שלבים

יותר ויותר אנשים קונים באינטרנט. אם פעם היינו חושבים הרבה לפני רכישה באינטרנט היום זה כבר עניין של ביטחון גלובלי וכולם קונים בלי לחשוב פעמיים. כולם קונים באינטרנט וזה הפך כבר להרגל. כדי לפתוח חנות וירטואלית ישנם כמה שלבים ואם זה נשמע לכם כמו דבר בלתי אפשרי עכשיו אתם תגלו שממש לא וממש כן אפשר.

 

מה זה בעצם ואיך זה עובד

בניית חנות וירטואלית היא הדרך הטובה ביותר והגיע ללקוחות ויוכלו להזמין בקלות ולקבל את הסחורה שלהם מבלי לצאת מהבית. כמו גן אפשר גם לפרם את החנות ולפרסם לפי שיטה שמאפשרת מיקסום רווחים פר עלויות.

לאחר ההזמנה כמובן שצריך לטפל בה. ניהול הזמנה מתבצע דרך מערכות ניהול והזמנות שמקבלים בדרך כלל עם בניית האתר, זה חלק מהשיקולים כאשר פונים לחברת בנייה. בודקים דרך מערכת הניהול מה הלקוח הזמין ולפי איזה שירותי משלוח ופשוט מטפלים בהזמנה.

 

אז מה אתם צריכים בשביל בניית חנות וירטואלית ברשת?

קודם כל תוכן, כיתבו תוכן שימכור, שיגרום לגולש לרצות לרכוש את המוצר שלכם ולהרגיש בטוח שכשהוא יבצע את הקנייה הוא יקבל את מה שהוא רוצה. תתנו לו תחושה של ביטחון. תמונות גם לוקחות חלק ביצירת תוכן והתמונות חשובות מאוד למכירה – צלמו תמונות של המוצרים שלכם ותנסו להיות שקופים ככל האפשר.

 

כשאר אתם כותבים את התוכן לחנות תשתדלו להשתמש במילות מפתח שקשורות לעסק שלכם ולשלב אותם בטקסט, לדוגמא: אם אני מוכר נעליים אז אכתוב את המילה נעליים מספר פעמים בטקסט וגם את המילה הנעלה.

 

בכל אתר ישנו עמוד אודות, שם ספרו על החנות שלכם בשפה ידידותית למשתמש. מי אתם, כמה זמן אתם פועלים, היכן המחסנים ממוקמים. מה החזון שלכם ואיך הכל התחיל – כל אלה תורמים לתחושת הביטחון של הגולש מה שיגביר את הסיכוי לביצוע רכישה בסופו של דבר.

 

לאחר שבניתם חנות, שלב הפרסוס הגיע ובלעדיו החנות לא יכולה להתקיים. אל תפחדו להשקיע כסף בפרסום שכן זה ישתם לכם, תחשבו על עלויות המיקום שחסכתם כשאר פתחתם חנות באינטרנט וגם על עלויות עובדים, השקיעו חלק מהכסף בפרסום החנות האינטרנטים לאנשים רלוונטים ואתם  תזכו לרווחים יפים.

 

לא דרוש יותר מדי בשביל בניית חנות וירטואלית וזה בהחלט אפשרי ומשתלם שיהיה לכם בהצלחה.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

חברות סליקה- מפתח בעסקים

ג ספט 13 , 2016
חברות סליקה הן תחום שהתפתח רבות בשנים האחרונות. בעוד בעבר כל תשלום היה מתבצע בכסף מזומן בלבד, היום ניתן באמצעות גיהוץ כרטיס האשראי במכשיר סליקת אשראי לשלם עבור המוצר. האופן שבו פועלות חברות סליקה הוא שהן גובות עמלה על כל פעולת סליקה שהן מבצעות וכך בנוסף לתשלום החודשי שהן גובות […]

You May Like