הום סנטר -שפץ ביתך

אחת החנויות הותיקות ביותר שאני אוהבת היא הום סנטר. תמיד אמצא שם את הדברים שאני מחפשת לבית מהקטן ועד הגדול. ממחט ומסמר ועד ריהוט גן וזה אחד הדברים שאני אוהבת בהום סנטר.

 

לכאורה הום סנטר מכוונת לאנשים שרוצים לשפץ את ביתם, אך לר רק בכך עסקינן.

אמנם יש בהום סנטר כל מה שדרוש לשיפוץ ושידרוג הבית.

צבעים לצביעת קירות הבית או ריהוט, טפטים ומכשירים שונים, חשמל ותאורה וחלקים מגוונים של כל מה שצריך כדי לעבוד בבית , לתיקונים או לשינויים ושיפוצים בבנית הבית.

 

אך ניתן גם למצוא דברים אחרים לגמרי בחנויות הום סנטר, כמובן שגם הם לבית אך לא מתחום השיפוצים והתיקונים אלא דווקא קשורים לאיבזור הבית.

 

נוכל למצוא שם כלי מטבח מכל הסוגים, כלים סניטריים לאמבטיה או לשירותים וגם כלי איחסון שונים כגון קופסאות או מגירות.

 

כך שלמעשה כל מה שדרוש לבית ממתיחת פנים רצינית ועד איבזורו ניתן למצוא בהום סנטר.

אחד הדברים שאני אוהבת ברשת הום סנטר שאינה מתיימרת להיות יקרה ומעוצבת , היא מספקת את הדרוש באיכות טובה ובמיגוון קטן אך לא מעבר לכך.

אין זו חנות לייף סטייל לעיצוב הבית ולכן גם המחירים של המוצרים של הום סנטר הם בהתאם ושווים לכל כיס.

 

לפני שאני הולכת לחפש כסאות פשוטים לילדים לפינת האוכל, במקום להיקלע לבזיזה של חנויות רהיטים אקפוץ קודם לכן להום סנטר לבדוק האם יש שם את מה שאני מבקשת, ללא יומרה.

 

כשאני נזכרת במוצר שאני צריכה ואני מהמרת שאמצא אותו בהום סנטר, אני יודעת שלא אצא רק אתו מהחנות. תמיד בשיטוט בחנות, עולים לי לראש רעיונות כיצד לשפר ולשדרג את הבית.

 

אם זה בקניה של טפט או מנורת לילה קטנה שנצמדת לשקע החשמל או צבע מיוחד לצבוע את כסאות פינת האוכל ועוד מוצרים כאלה ואחרים שכלל לא היו בתכנון שלי לקניה ורק דרך השיטוט בין מדפי הום סנטר קפצו לי לסל הקניות בלי לשים לב.

 

אז אמנם כל קניה שלי בהום סנטר מעולם לא הסתיימה בקופסת מסמרים, אבל תמיד אחר ביקור בחנות הרשת, הבית שלי השתדרג. נוסף בו עוד שיפור או עוד משהו יפה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מטבח מודרני -מגולם לפרפר יפהיפה

ג מאי 31 , 2016
כל הזכרונות שהיו לי ממטבחה של אמא נעלמו לרגע אחד של פליאה והשתוממות, בעודי עומדת במטבח מודרני החדש שלה.   יותר משלושים שנה של חיים סביב המטבח הישן מעץ, ריחות הבישול שעולים מהסירים על הכיריים הותיקים וישיבה על דלפק עץ ישן. זכרונות ילדות במטבח של אמא.   ולפתע הכל השתנה […]

You May Like