הלוואה | הלוואות חוץ בנקאיות | הלווואות לעסקים- הלוואות

הלוואות

 

ישנם הלוואות רבות שאנשים לוקחים משום שיש להם צרכים שונים אשר עבורם הם נזקקו לקחת את אותה הלוואה.

ישנם המון סוגי הלוואות בין אם הם הלוואות בנקאיות או הלוואות חוץ בנקאיות.

 

ההלוואות הנפוצות ביותר הן הלוואות שאנחנו לא מתייחסים אליהן כהלוואות כגון מינוס או קרדיט בכרטיס האשראי כאשר המינוס הינה הלוואה שהבנק נותן לך אותה באופן אוטומטי וזהו אשראי שגובה מאיתן הכי הרבה עמלות בכל שנה וריביות של הלוואות אלה הן הגבוהות במשק .

אלו הלוואות רגילות שכולנו מכירים ומשתמשים בהן ביום יום שלנו .

הלוואות קצת יותר מסובכות מאלו הן הלוואות עם שמות מפוצצים כמו הלוואת בלון או לוח סילוקין או חס וחלילה לוח שפיצר .

 

ישנם הלוואות המיועדות במיוחד עבור צרכי עסקים כשאר בתקופת ההחזר של אותה הלוואה משלמים אך ורק את הריבית ובסוף תקופת ההלוואה מחזירים את הקרן בתוספת הריבית.

ניתן אף לחלק את הקרן למספר תשלומים.

ישנה הלוואה נוספת זוהי הלוואת לוח סילוקין- בהלוואה זו כולם מכירים את סכום הקרן שעליהם להחזיר ביחד עם תוספת החזר של הריבית וביחד זה יוצר סכום קבוע שאותו משלמים בכל תקופת ההחזר של ההלוואה.

 

ישנה הלוואה נוספת וזוהי הלוואת לוח שפיצר – הלוואה זו היא בעלת סכום תשלום חודשי משתנה כלומר תשלום הקרן נשאר שווה כל הזמן התשלום הריבית משתנה לפי אורך ההלוואה וקטן במהלך ההלוואה .

כאשר אנו מסתכלים על הלוואה כל אחת מההלוואות טובה לצרכים אחרים לכן כל הלוואה היא גם אידיבידואלית ויש לשים לב לרמת הריבית שאתם מקבלים וכן לתקופה .

 

הצורך עבור הלוואות הוא פעמים רבות צורך מאד חשוב משום שאנשים נקלעים למצבים בהם הם חייבים סכום כספי גבוה ואין להם מהיכן לקחת זאת ורק ההלוואה תהווה להם פתרון נכון ותעניק להם את האפשרות לקבל את אותו סכום כספי גבוה אשר יעזור להם כביכול לסגור פינות ולשם לכל אותם חובות אשר נקלעו אליהם.

ניתן לקבל את ההלוואות השונות על ידי הבנק בו מתנהל החשבון, או אף מידי גורמים חיצוניים שונים המעניקים הלוואות הניתנות תחת תנאי החזר נוחים במיוחד.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

קיימות ואחריות חברתית | אחריות תאגידית | קיימות חברתית- אחריות חברתית

ג אוק 27 , 2015
אחריות חברתית אחריות חברתית זהו מושג בעל מודעות גדולה וניתן לשמוע אותו פעמים רבות במהלך השנים האחרונות. אחריות חברתית זהו שם מכליל משום שבתוכו ישנם נושאים רבים ותחומי עניין שונים, בין אם זה שירות לקהילה, תרומה לסביבה, דאגה לרווחה ועוד. ניתן לקחת את המושג אחריות חברתית ולנווט אותה אל המקום […]

You May Like