הלוואות אקספרס כפתרון מצוין לרגעי לחץ כלכלי

הלוואות מיידיות הינן דרך מעולה לקבל ממון באופן מיידי ומהיר תוך 3 ימים ובגובה של עד אלפי  שקלים. הלוואות אקספרס שכאלו ניתנות ללא דרישת בטחון או חתימת ערבים ומיועדות לכל מטרה.

אוראל מבאר שבע התחיל את לימודיו באוניברסיטה לא לפני ששכר דירה יחד עם בת זוגתו. עם כניסתו לדירה היה צריך אוראל לשפץ ולסדר את הדירה ולקנות ריהוט, אולם המצב הפיננסי שלו לא היה כל כך מזהיר ואף הוריו, שסובלים שניהם מבעיות בריאותיות וחיים חיי פנסיה, לא יכלו לעזור לו כלכלית. הוא אמנם החל לעבוד בחברת סטארט אפ אך כידוע, לוקח זמן עד שהחברה מתחילה לראות כסף. אוראל נותר חסר אונים ונאלץ לקבל סיוע כספי באופן מיידי. כשהמליץ לו חבר על רעיון הלוואה מיידית, החליט אוראל לבדוק את העניין וקיבל זווית חדשה לחיים.

השכיחות של הלוואות מיידיות

הלוואות מיידיות הופכות שכיחות יותר ויותר בזמן האחרון בעיקר בגלל הקלות שבה ניתן לקבל אותן וגם בגלל תקופות התשלום הגמישות. אוראל הינו דוגמא יחידה מתוך מספר רב של כאלו שכבר נהנים מרוטציה של לקיחת הלוואה מיידית בעתות מצוקה כלכלית.

חברות האשראי והבנקים מציעים מסלולים מיוחדים עבור הלוואות אקספרס. כך לדוגמא, חברת ישראכרט מציעה הלוואות מיידיות עד גובה של 30,000 שקלים וקבלה של כל סכום הכסף עד 3 ימי עסקים. כל זאת ללא צורך בערבים כלשהם. חברות נוספות מציעות מסלולים שונים ונוספים, אך זו של ישראכרט מתבררת ככדאית ביותר. אפילו שיש מגבלת זמן לוחצת, עדיף לערוך סקר שוק מקיף טרם לקיחת הלוואה מיידית על מנת לחסוך בעלויות ולקבל את התנאים הנוחים ביותר במסגרת המתאפשר.

הקלות בלקיחת הלוואה מיידית

כיום, הדרך בה ניתן לקבל הלוואות אקספרס הינה קלה למדי, אפילו לא צריך לקום מהספה בסלון או אפילו מהכסא במשרד. סך הכל צריך לבצע מילוי של שאלון אינטרנטי או אפילו שיחת טלפון אחת שודאי תשנה את חייכם לעד. בנוסף, אין הגבלה לגבי מספר ההלוואות שניתן לקחת, כך שאפשר לקחת הלוואה מיידית ממש מיד לאחר הלוואה אחרת, אפילו למרות שהכסף עדיין לא הוחזר למלווה.

הסיבה העיקרית ללקיחת הלוואות מיידיות הינה תשלום תשלומים חודשיים שוטפים לדירה כמו ארנונה, מים וחשמל. זאת בעקבות המצב המתרחש כעת בשוק העבודה בו ההוצאות החודשיות גבוהות בהרבה מן המשכורות שמקבלים השכירים במעגל העבודה, החל ממזכירות וכולל עובדי סטארטפ למיניהם.

לסיכום, הלוואות אקספרס יכולות לסייע מאוד בזמני לחץ כלכלי ומהוות פתרון נהדר לרגעים בהם אין שום ברירה אחרת. כדאי לבדוק מה תנאי ההלוואה טרם לקיחתה ולערוך סקר שוק בנוגע לסכומי ההלוואה הרצויים.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

קופון מגה באינטרנט - מושך וממגנט

ב ינו 20 , 2014
מה עושים כאשר מוכרחים לערוך קניות אבל אין חשק או אין זמן או אין מכונית ולעומת כל הדברים שאינם יש המון תירוצים? עושים את המעשה הפשוט והמתבקש: נכנסים אל אתר האינטרנט של רשת מגה ומתוודעים להיצע עשיר ומגוון של פריטים המוצעים במחירי מבצע אטרקטיביים. קופון מגה מאפשר לכם ליהנות ממגוון […]

You May Like