יהלומי Crisscut Cushion- החדש והישן משתלבים לכדי שלמות

Crisscut Cushion

מתוך חידוש מוקפד ומתוכנן של חיתוך ישן אשר עבר זמנו, נולד צורת יהלום יחיד במינו אשר העידון והאלגנטיות משתקפים באורו הבוהק.

צורת ה-Cushion הייתה בעבר מבין הצורות השגורות ביותר לחיתוך יהלומים. החיתוך כלל 58 פאות והיה ניתן ליישם אותו על יהלומים ריבועיים או מלבניים אך בשני המקרים הפינות תמיד היו מעוגלות- ומשם מגיע השם. צורה זו הייתה פופולרית ביותר במאה השמונה עשרה אך בשל מחסור בהגדרות פרופורציה מסודרות היה קשה מאוד למצוא שתי יהלומים דומים זה לזה. לכן, עם הזמן צורת החיתוך הזאת הלכה ונעלמה ובמקומה היה נהוג לחתוך יהלומים בצורה עגולה, או באנגלית- Round Cut. אך בעקבות שנים מאומצות של ניסיונות רבים, הזוהר והיופי האופייניים לצורת ה-Cushion הוחזרו בהצלחה אלינו בצורת החיתוך הידוע כ-Crisscut Cushion. השילוב של חיתוך ה-Crisscut עם חיתוך ה-Cushion הכניס סדר ואחידות לחיתוך המסורתי אשר נעלם בשל חוסר הסדירות שלו ובכך ה- Crisscut Cushion הצית מחדש את האור הבורק של יהלומי Cushion.

יהלומי Crisscut Cushion משלבים בתוכם את 85 הפאות של תצורת ה-Crisscut והתוצאה היא אבן יפה ומיוחדת במינה עם עומק אין סופי וזוהר מהפנט. השילוב של הפאות המוקפדות והייחודיות של ה-Crisscut מרימים את ה-Cushion המסורתי לכדי שלמות. הפאות הארוכות המשתלבות יחדיו בשתי וערב יחד עם הפאות הקצרות יותר בשתי וערב יוצרות אפקט מחשמל של אור בוהק הודות לאור המשתקף ומנתר מפאה לפאה. האפקט הזה אינו מקרי: יהלמי Crisscut Cushion מתוכננות בקפידה יתרה. כל פאה ופאה מתוכננת ומבוצעת בקפדנות על מנת ליצור מקסימום רפלקטיביות ולהגביר את המראה המחשמל של האבן.

העידון והיופי של יהלומי Crisscut Cushion

יהלומי Crisscut Cushion מעוצבים בפשטות אלגנטית אשר משקף סגנון אישי מעודן ואקספרסיבי אשר מתאים לאופי מיוחד במינו. יהלומי Crisscut Cushion מתאימים לכל מי שיודע להעריך יהלום איכותי ומיוחד במינו ומחפש משהו נוסטלגי. חיתוך זה משלב את הטוב משני העולמות- חיתוך פרופורציונלי, הרמוני, בן-זמננו המושג על ידי טכנולוגיות מתקדמות ביחד עם חיתוך אשר שופע אלגנטיות ויופי של העולם הישן. ביחד נוצר יהלום קלאסי ומעודן אשר באמת מצביע על טעמו הטוב של מי שעונד אותו.

ניתן לשלב את היהלום האסתטי הזה בכל עיצוב: בטבעת, בשרשרת, בצמיד או בעגילים. ניתן גם כמובן לשלבו עם עוד יהלומים קטנים או גדולים או לאפשר ליופיו הייחודי לדבר בעד עצמו. בכל מקרה תהיו בטוחים שעם יהלום Crisscut Cushion תמיד תקבלו תגובות נלהבות- אף אחד אינו יכול להישאר אדיש לאלגנטיות של החיתוך המיוחד הזה אשר זוהר אך שומר על עידון גם יחד.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

Meteor cut

ה יול 3 , 2014
Meteor cut איך מגיעים לרקיע היהלומים בלי לטוס לשמים? רוכשים טבעת עם יהלום מטאור. מדובר ביהלום בעל 71 צדדים,  עם סימטריה מושלמת בכל זווית. נצנוץ אור היהלום  מקרין יוקרה והידור. יהלומים בליטוש מטאור מבריקים ונוצצים ויוצרים אווירה מיוחדת. מטאור Cut מציע טבעות אירוסין ייחודיות, המתאפיינות ומצטיינות באור יקרות. מדובר בטבעות […]

You May Like