יונדאי i30 – לחוויית נסיעה שלא הכרת!

הרכב המתקדם והחדיש מיוצר במפעל משוכלל באירופה ועובר בקרת איכות המעמידה אותו כאחת האופציות הבטיחותיות והאיכותיות ביותר עבור הצרכן הישראלי.

השילוב של הופעה מרשימה ואיכות חומרים בלתי מתפשרת המעניקה לנוסעים ברכב בטיחות מרבית הופכים את יונדאי i30 לבחירה המועדפת בקרב נהגים רבים ברחבי הארץ.

יונדאי i30
יונדאי i30 משפחתית בטיחותית

יונדאי i30 – טכנולוגיה מתקדמת לשירות הנוסע

יונדאי i30 מצויד במערכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שנועדו להבטיח נסיעה שקטה, בטוחה ואיכותית. הרכב הינו עמיד בפני שחיקה ואינו מחליד בקלות, זאת עקב שימוש בחומרים איכותיים בעת בנייתו, כגון – פלדה מחוזקת. האנשים שעמלו על עיצוב הרכב חשבו על כל הפרטים הקטנים ביותר, ומסיבה זו עיצבו את הרכב כבעל משקל נמוך במיוחד כדי לצמצם את צריכת הדלק, ומערכת של צמיגים "ירוקים", שנועדו אף הם לשמירה על איכות הסביבה.

בנוסף, הרכב המתקדם הינו בטיחותי במיוחד. יונדאי i30 מכיל כ-7 מערכות של כריות אוויר, כך שגם בעת התנגשות חזיתית, כל יושבי הרכב מוגנים לחלוטין מכל הכיוונים. כמו כן, הרכב מאובזר גם בנורות LED המאפשרות לבעלי הרכב נראות גבוהה ופועלות לסיוע בטיחותי.

הפרטים הקטנים שעושים את יונדאי i30

כמו בכל רכב, גם ביונדאי i30 משולבים פרטים נוספים והכרחיים שמשדרגים את חווית הנסיעה. אחד הפרטים האלה הוא מערכת היגוי כוח מתקדמת מסוג FLEX STEER. המערכת מציעה שלושה מצבי תגובת הגה – מצב נורמאלי, מצב חניה ומצב המחייב מהירות תגובה גבוהה. מצבי הנהיגה השונים מאפשרים לכל נהג להתאים את הרכב לתנאי השטח ולמצבו האישי. כמו כן, כל אדם שרוכש את הרכב החדיש והמתקדם זוכה לחוויית נהיגה באוויר הפתוח. בזכות כפתור קטן המאפשר לנהג לפתוח את גג הרכב, כל נוסע יכול ליהנות מחוויית נסיעה איכותית ומיוחדת.

פרט נוסף שקיים ברכב ומהווה יתרון בולט הוא תא המטען. הרכב מציע חלל הטענה גדול ורחב בעומק של 378 ליטרים, גם כאשר המושבים האחוריים נשארים במקום. אם תרצו ליהנות מחלל הטענה גדול ומרווח יותר, ניתן לקפל את המושב האחורי בתא המטען ולעשותו רחב הרבה יותר

יונדאי i30 מכיל אופציות נוספות המיועדות לתוספת נוחות, בטיחות ואיכות, ואין ספק שרכישתו משתלמת לטווח ארוך!

יונדאי i30  לפרטים נוספים

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מלון רוטשילד – רק פעם (ועוד פעם ועוד ועוד פעמים) בחיים

ב מאי 12 , 2014
מלון רוטשילד מציע יחידות אירוח מרווחות ומאובזרות, שירותים מפנקים, לרבת עיסויי גוף, חדר כושר לשימוש חופשי בקרבת מקום, מסעדת קנטינה המשובחת המהווה  את חלון הראווה של המלון ועוד כיוצאים באלה פינוקים. מי מכם שרוצים לפנק אנשים קרובים ויקרים לכם יכולים להעניק להם מתנה מרגשת ובלתי נשכחת- לילה ( שניים? הנה מה […]

You May Like