מחיר ביטוח מקצועי | ביטוח מקצועי | ביטוח אחריות מקצועית – ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי

 

מטרתו של ביטוח מקצועי לדאוג לכיסוי פנסיוני לכל בעלי מקצוע שהוא. בעלי מקצועות חופשיים בשוק העבודה עסוקים במלאכתם היומיומית ותוך תהליך העבודה נתקלים הם באתגרים רבים מול הלקוח לו הם מספקים את השרות. לעיתים הציפיות הגבוהות מצד הלקוח אינם תואמים את יכולות בעל המקצוע או שאינם מוגדרים בעבודתו או שרותו של בעל המקצוע. פערים אלו יוצרים לא אחת עימותים בתהליך העבודה או בתום העבודה משלא הושגה המטרה בעיני הלקוח ולפי שביעות רצונו, או שבעיה שהופיעה בעת מהלך העבודה פגעה או פגמה בשרות והלקוח נותר כשהוא לא מרוצה מעבודתו של בעל המקצוע.

לשם כך, חייב כל בעל מקצוע להגן על עצמו ועל עבודתו על ידי ביטוח מקצועי. ביטוח מקצועי זה נותן לו את ההגנה הכלכלית המעוגנת בפוליסת הביטוח מקצועי ושומרת על היכולות הכלכליות העתידיות שלו.

ללא ביטוח מקצועי , עלול בעל המקצוע למצוא עצמו עסוק בתביעות משפטיות בגין שרות או עבודה שביצע מבלי יכולות כלכליות וזמן יקר לעמוד בהם ולשמור על פרנסתו ועל המשך עבודתו ועתידו המקצועי ולעתים גם שמירה על שמו המקצועי בשוק העבודה.

ביטוח מקצועי שונה ומבדיל עצמו בתנאים הפנסיונים ותלוי במקצוע אליו משתייך העוסק העצמאי, בתנאי העבודה שלו, ביכולות המקצועיות שלו, בכלים המקצועיים העומדים לרשותו ובקהל היעד אליו מפנה את שרותיו המקצועיים. כל בעל מקצוע צריך לפרוש מול חברת הביטוח שעמה הוא עורך את הביטוח מקצועי שלו, את כל אותם הגורמים והנתונים המייחדים את עבודתו. שכן אלה משפיעים באופן ישיר על גובה הפוליסה של ביטוח מקצועי שלו.

דבר נוסף חשוב בביטוח מקצועי הוא עידכון הנתונים באופן קבוע מול חברת הביטוח. שכן בעלי מקצוע מתפתחים ומשנים את היקף העבודה שלהם, עם הזמן משכללים את עבודתם ומגדילים את ההיצע המקצועי שלהם, בארץ ובחו"ל ובתחומים חדשים ונפרשים על תחומים נרחבים יותר. כל אלו הם נתונים שחייבים להתעדכן בזמן אמת כדי לשכלל בצורה מחושבת ומחדש את גובה פוליסת ביטוח מקצועי של בעל המקצוע המבוטח. חברת ביטוח טובה היא זו שתדאג בזמן אמת של תביעה משפטית לכיסוי מלא של הוצאות התביעה ותגן באופן מלא על בעל המקצוע כדי שזה יוכל להמשיך עבודתו נאמנה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מבחן GMAT | לימוד gmat | הכנה לקורס GMAT- קורס GMAT

ב נוב 23 , 2015
קורס GMAT   קורס GMAT זהו קורס אשר נלמד בידע פלוס ומעניק ללומדיו אפשרות להצליח במבחני GMAT ללא צורך להתאמץ רבות עבור כך. קורס GMAT זהו קורס אשר נלמד בקבוצות קטנות, כל קבוצה מכילה כ- 15 תלמידים וזאת על מנת להבין את החומר הלימודי באופן הטוב ביותר שקיים. כאשר מגיעים […]

You May Like