מטבחי יוקרה – המחלקה השווה ביותר

 

מאז ומתמיד הייתי אדם הישגי. לכל מקום שהגעתי אליו ישר רצתי לבדוק מה התפקיד הבכיר יותר שאני יכולה להגיע אליו. אני לא מתיימרת ישר להיות בעמדה של מנהל אבל תמיד מסמנת אתת הנקודה הבאה ובודקת מה התהליך שאני צריכה לעשות כדי להגיע אליה. לא ידעתי באיזה תחום אני רוצה לעסוק כאשר אגדל ולכן פניתי ללימודי תחום השיווק. אני ידועה בתור אדם מאוד ורבלי ולכן יש לי גם כושר שכנוע מצוין. שמתי לב שברגע שאני ממליצה על משהו אנשים קונים אותו מבלי לחשבו פעמיים ולכן החלטתי שאלמד שיווק. בתום הלימודים החלטתי להשתלב בחברה גדולה שבה אוכל להתקדם לתפקיד ניהולי. הגעתי לחברה שמוכרת כל מיני סוגים של מטבחים לכל מיני סקטורים של החברה. על אף שלא הציגו זאת בפניי באופן נהר וברור, מהר מאוד הבנתי שהמחלקה שעוסקת במכר של מטבחי יוקרה היא המחלקה הכי נחשבת.

מי שמגיע לעבוד שם, עבד בחברה לפחות שלוש שנים קודם לכן במחלקות אחרות ובעל הוכחות ברורות ליכולות מכירה מצוינות. יתרה מכך, ההתנהלות והנימוסים של מי שעובד במחלקה של מטבחי יוקרה הם מהשורה הראשונה ולעיתים אפילו יוצרים את התחושה של נימוסים אירופאים מלוטשים מדיי. החלטתי שה הולך להיות היעד שלי. אני אגיע למחלקת מטבחי יוקרה עוד בטרם אעבוד בחברה שלוש שנים. יש לי אנגלית מצוינת והתחנכתי בבית אירופאי ולכן כל שאני צריכה להוכיח שכישורי המכירות שלי מתאימים בדיוק לשם. התחלתי לעבוד במחלקה של מטבחים מודרניים ומהר מאוד הפכתי להיות הנציגה המובילה למכירות.

מעבר לשעות העבודה הייתי ניגשת למחלקת מכירות של מטבחי יוקרה ומסתובבת שם ומתצפתת על נציגי המכירות על מנת ללמוד את השיטות שלהם ולראות על מה הם שמים דגש. מהר מאוד אימצתי את השיטות שלהם וביקשתי מראש הצוות שלי להתלוות לנציגי המכירות שם פעם בשבוע ולנסות להשתלב. תוך פחות מחודשיים ביקש ראש הצוות של מחלקת מטבחי יוקרה לספח אותי אליהם כי הייתי כל כך מצוינת וכך הייתי הראשונה שעבדה במחלקת מטבחי יוקרה עם ותק של פחות משלוש שנים בחברה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

בניית אתר אינטרנט לבד- עשו זאת בעצמכם

א יונ 19 , 2016
  בניית אתר אינטרנט לבד הפכה להיות משימה מעט מורכבת אך בהחלט גם מתגמלת. כיום ישנם אתרים רבים אשר מקדמים את עצמם באופן שונה וזאת על מנת שהם יצליחו להוביל את בית העסק לידי קידום ולידי הצלחה המגיעה לידי הכנסת רווחים גבוהים. האופן ללמוד בניית אתר אינטרנט לבד הוא אופן […]

You May Like