מכונת קפה מקצועית – הדובדבן שבקצפת של בית הקפה שלי

 

החלטתי לפתוח בית קפה. בית קפה, כשמו כן הוא – צריך להגיש קפה. החזון שלי היה שבית הקפה שלי יהיה ביתי ונעים ויהווה מקום לפגישות עם חברים ומפלס למי שמרגיש בודד ורוצה להיות סביב אנשים. מעבר לכך שהחלטתי שהאוכל שיוגש בו יתמקד בסנדוויצים וסלטים בלבד, היה לי ברור שהקפה שיוגש בו יוכן במכונת קפה מקצועית. החלטתי שאשקיע סכום נכבד במכונת קפה מקצועית לבית הקפה ואאפשר הכנת סוגים שונים של קפה, בטעמים שונים והכל יהיה בצורה המקצועית והטעימה ביותר. חיפשתי מכונת קפה מקצועית בחנויות המתמחות בארץ אבל לא מצאתי שום דבר שהיה נראה לי מתאים וראוי מספיק. החלטתי שעבור מכונת קפס מקצועית לבית הקפה שלי אני מוכנה גם לטוס לחוץ לארץ ומיד רכשתי כרטיס טיסה לאיטליה.

איטליה ידועה בקפה המשובח שהיא מגישה ובמומחיות שלה בייצור מכונת קפה מקצועית. היה לי ברור ששם אמצא את מה שאני מחפשת וכך היה. הגעתי לרחוב שבו היו מספר חנויות אשר מוכרות מכונות קפה מקצועיות. עברתי בכל אחת מהן ושאלתי שאלות, התעניינתי בנקודות תורפה שעלולות להיות לכל מכונה וכמובן בקושי של ניוד המכונה לישראל. לאחר מספר חנויות מצאתי את המכונת קפה מקצועית שאני רוצה. משם הכל היה פשוט יותר. מסתבר שאני לא הייתי הראשונה שהגיעה לחנות על מנת לרכוש מכונת קפה מקצועית. המוכרת הנחמדה בחנות הסבירה לי על כל הפרוצדורה לרבות האחריות שהם נותנים למכונה, אלו סוגי קפה מומלץ לרכוש לשימוש, אלו בעיות עלולות להיווצר ואף כיצד לתחזק את המכונה בדרך הטובה ביותר.

אחרי שנתנה לי את כל ההסברים החלטתי שזו מכונת קפה מקצועית שתתאים לבית הקפה ורכשתי אותה. חזרתי לארץ שמחה וטובת לב וחיכיתי למשלוח שלה. כעבור חודשיים היא הגיעה לבית הקפה שלי ומיד יצרה רצף של תגובות אוהדות. לא היה מישהו בשכונה שלא הכיר את בית הקפה שלי בזכות הקפה המשבוח שהגשתי בו. ידעתי שהאינטואיציה שלי הייתה טובה ושהיה כדאי שאשקיע במכונת קפה מקצועית כפי שהחלטתי.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מחירi30 יונדאי – המשפחתית החדשה שלנו

ב מאי 23 , 2016
  אחת לכמה שנים אנחנו מחליפים את הרכב. בתחילה היינו מחליפים רכב כל שלוש שנים דרך העבודה של בעלי אבל מאוחר יותר היינו קונים רכב באופן עצמאי ומתקזזים על עלויות הרכב מול העבודה שלו. כאשר הבת הגדולה שלי הוציאה רישיון נהיגה רצינו למצוא רכב שיהיה בטיחותי עבור נסיעה עם הילדים […]

You May Like