מכירים את ספירל פארק ?

ספירל פארק

ספירל פארק אילת זוהי אטרקציה חדשה מהיוצרים של האייס ספייס.

הספירל הוא מקום אשר מבטיח אל הבאים אליו, הנאה ייחודית ומאתגרת ביותר, אשר תגרום לכם להיות במצב של דופק מהיר, מאופן הדברים שתוכלו לבצע

קיימים שם 3 מתקנים והם:

מתקן אחד אשר נקרא "קרוסלה משוגעת" זהו בעצם מתקן בצורת קרוסלה, אשר מעיף אותכם בתנועה שהיא סיבובית מצד אל צד, וכן מעיף אותכם למעלה לגובה גבוה, היא עפה מצד לצד עד גובה של 11 מטר.

המתקן השני שקיים שם, נקרא "מגדל נפילה" בו אתם עולים למעלה עד גובה של 20 מטר, מגובה זה אתם תוכלו להשקיף על כל הנופים המרהיבים של אילת אשר ישתקפו אל מול עינכם, ואז לאחר מכן המתקן מבצע נפילה, דבר אשר יגרום לכם לשעשוע רב, ולהרגשת הנאה, בייחוד לאלו אשר אוהבים אתגרים, מתקן זה מיועד עבור כל בני המשפחה.

כמו כן קיים בספירל גם מתקן שלישי אשר נקרא "קרוסלת סוסים" מתקן אשר מגיע אלינו היישר מצפון איטליה, זהו מתקן מאד איכותי, ורומנטי. זהו מתקן אשר מתאים לכל הגילאים, גם לילדים קטנים, וגם למבוגרים, קיימים בו סוסים, כרכרות וכ'ד.

ספירל פארק הוא מקום אשר מהווה חוויה מאתגרת במיוחד, עבור אלו שיש להם לב חזק ומחפשים ריגושים על ידי אטרקציות שונות.

ספירל זהו בעצם מקום אשר מיועד עבור כל בני המשפחה, המתקנים הקיימים בו יכולים לשמש את כולכם, בין אם זה הקטנים ובין אם זה הגדולים, ולהציע לכם הנאות שהם מאתגרות במיוחד,

ואכן בשביל שיהיה לכם נוחות רבה, אזי מתחם זה נבנה בסמוך לאייס ספייס- עולם הקרח באילת

ואכן הם הנכם מגיעים לחופשה באילת ורוצים להנות מאתגרים שונים, והולכים לאייס ספייס אזי תוכלו גם להגיע אל הספירל, שנמצא בסמוך אליו.

ועל ידי כך תוכלו להפוך לכם את חופשתכם למיוחדת מאד ומלאת אנרגיה ופעילויות

המתקנים אשר קיימים בספירל הם אינם מתקנים מפחידים, אך אלו שהם אמיצים יהנו מכך מאד, מפני שזוהי עוד סוג של חוויה אתגרית שאפשר לבצע באילת.

קיימים האתגריים הימיים שהם מהנים מאד אך רטובים, וצריך לקחת זאת בחשבון

ומי שמחפש אתגר אך בלי להתרטב אז יוכל להגיע למקום זה ולהנות מכך.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

כבר שמעתם על פארק הדייג ?

א ינו 25 , 2015
פארק הדייג בבריכה היפה אשר נמצאת בלב חוות הדגים של קיבוץ חנה, ישנם דגים רבים שקיימים שם, סככות ועצים רבים, ומדשאות רבות, ואתם מוזמנים רק לבוא להנות ולדוג. בסמוך לנחל הדן, קיים פארק הדיג של דגי דפנה, פארק זה הוא מתחם יפה ביותר אשר מסביבו יש עצים רבים ומדשאות, שולחנות […]

You May Like