ניהול דף פייסבוק + ניהול עמוד פייסבוק

פייסבוק הוא כבר מזמן מוצר להמונים וכמעט כל ישראלי מחזיק בחשבון פייסבוק כאשר מי שהם עצמאיים מחזיקים לרוב גם בעמוד פייסבוק עסקי לבית העסק או לשירות אותו הם מציעים. ניהול דף פייסבוק שכזה דורש ידע ועבודה נכונה.

הרשת החברתית של פייסבוק שעשתה "עלייה" לישראל לפני מספר שנים כבשה את כולנו כבר מזמן ואין כיום מי שאין ברשותו חשבון פייסבוק פרטי.

לעמודים הפרטיים נוספו בשנים האחרונות ובעיקר בתקופה האחרונה דפי פייסבוק רבים של בתי עסק שונים, בעיקר של עסקים קטנים ועצמאיים אשר החליטו להפריד בין החיים הפרטיים ברשת החברתית ובין השירות אותו הם מספקים, ובצדק.

תחום שהתפתח בעת האחרונה הוא זה של ניהול דף פייסבוק עסקי על ידי חברה חיצונית המספקת שירותים שכאלו ויצירת הפרדה מלאה בין ניהול עמוד פייסבוק פרטי לבין זה העסקי.

ניהול עמוד פייסבוק
ניהול עמוד פייסבוק לעסקים

מה ההבדל בין עמוד ודף פייסבוק?

ההבדלים בין עמוד פייסבוק לזה של דף פייסבוק הם לא גדולים אך משמעותיים עבור כל מי שצריך טיפול מול לקוחות קיימים או עתידיים של העסק שלו.

בעוד עמוד פייסבוק מוגבל ל 5000 "חברים", דף פייסבוק אינו מוגבל בכך.

בעוד עמוד פייסבוק כולל תמונות ופרסומים אישיים, לעתים בנושאי פוליטיקה ,דת או מין שיכולים להיראות בעין לא טובה על ידי גולשים כלשהם, דף פייסבוק עסקי כולל רק דברים הנוגעים לעסק או למוצר \ שירות אותו מציעים במסגרת "הכל עסקים" וללא מעורבות אישית ואמוציונאלית של בעל העסק והגולשים.

עמוד פייסבוק לעסק יכלול קופונים, גלויות מעוצבות או מבצעים ותחרויות שחברים אמיתיים לאו דווקא מעוניינים להיות מוצפים בהם במסגרת החברות עימך, שאינה קשורה לעבודה שלך. חשובה ההפרדה הזאת ואי הטרדת חברים אמיתיים בחומר מקצועי המיועד למי שביקשו אותו כחברים וירטואליים של העסק.

מה ההבדל בניהול דף פייסבוק / ניהול עמוד פייסבוק ועמודים שכאלו?

בשל כל מה שציינו, ברור כי ניהול עמוד פייסבוק אישי חייב להיעשות על ידך ובו ניתן לנהל את החיים האישיים במסגרת פייסבוק מול חברים אמיתיים וקרובי משפחה. ניהול עמוד שכזה הוא עצמאי ואישי.

ניהול דף פייסבוק ראוי שיימסר לבעלי מקצוע בתחום זה אשר יעזרו לך לפתח רעיונות לעסק שלך, לנהל קמפיינים פרסומיים או מבצעים וקריאה לפעולה בדף הפייסבוק של העסק והכל בתיזמונים שייקבעו מראש על מנת למנוע טירדה של הגולשים מצד אחד והענקת יחס "אישי" עבורם מצד שני. במיקרים רבים מי שמנהלים עמודי פייסבוק שכאלו גם מספקים מענה לשאלות שונות של גולשים בדף או ניהול של תמונות גולשים ו\או העסק עצמו על בסיס קבוע.

אם כן, ניתן לסכם כי ניהול עמוד פייסבוק מוטב שייעשה עצמאית ואילו את העניין של ניהול דף פייסבוק עסקי יש להעביר לחברה המתמחה בכך בדיוק כמו שנעזרים בשירותי בית דפוס או חברת פרסום על מנת לשווק את העסק שלך.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

קניית רכב חדש מליסינג מסדרת אתכם שנים קדימה

ה מאי 1 , 2014
. רכב חדש מליסינג מגיע אליכם עם אחריות מלאה. נציגי שירות של חברות ליסינג עומדות לשירותכם למתן מידע, ייעוץ וטיפים שונים לרכישת רכב. לפני הבחירה ברכב חשוב להגדיר ולאפיין את הצרכים ואת השימושים ברכב כדי לבחור ברכב שייתן מענה על מספר רב של פרמטרים המשמשים אמת מידה לבחירה. רצוי ומומלץ […]

You May Like