סניקרס לנשים – הסקסיות החדשה

נעלי סניקרס מאז שיוצרו לראשונה אי שם בשנות ה-60 היו נחשבות כנעליים לגברים. נעליים יומיומיות פשוטות, ספורטיביות ולא רשמיות. נעלי הסניקרס הפכו במהלך השנים כשם נרדף למראה "זרוק", מראה פשוט, ובעיקר גברי.

 

כשהאנושות כולה הייתה מקובעת בדעותיה, נדבק השם הגברי לנעלי הסניקרס. היום החוקים היטשטושו, ומותר הכל מבחינה חברתית אפנתית ויש קטגוריה חדשה שנקראת סניקרס לנשים מה שפעם לא היה. בעקבות שמות הלוואי והדימויים שנדבקו ומשתרכים עד היום אחרי סמלי לבוש ואופנה כמו סניקרס, נוצר משהו חדש, משהו שיכול להתקיים רק בזכות קיבעון של שנים, משהו שבסופו של דבר יתפוגג עם השנים כשהדור החדש לא יראה בסניקרס כמשהו גברי, אבל היום ועד אז הוא יהיה קיים ויהיו כאלה שינצלו אותו לטובתן, ינצלו את הדבר שנוצר רק מאז שהגבולות היטשטשו-  הסקסיות חדשה. וסניקרס לנשים משמשת לה סמל.

 

הבנתם? עוד לא. אוקי
תמיינו לכם אישה יפה, עם שיער גולש בצבע חום שחרחר, עורה חלק בגוון חום בהיר שזוף. היא יוצאת מחדר השינה כשרגליה חשופות ולגופה לבוש רק חולצה אחת מכופתרת, חולצה של גבר. שגדולה ממנה בכמה מידות, זרוקה על גופה החלק, ומכסה את חלקה העליון ומעט מהרגליה. היא יוצאת מחדר השינה חוטפת ספר מהשידה ומתישבת בסלון ברגליים מקופלות. האם זה לא הדבר הסקסי ביותר שיש? (אני מדבר אל גברים ונשים כאחד)
ולמה? מה עושה אותה כל כך סקסית, ואם היא הייתה יוצאת מחלוק היא הייתה סקסית באותה המידה? התשובה היא לא.

 

היא נראת לכם כל כך חושנית ויפה, יותר מהרגיל, בגלל דבר אחד. החולצה הגברית שלגופה עושה את כל ההבדל. יש משהו סקסי ובלתי מוסבר בחולצה גברית על אישה יפה. ואם נעשה מזה כלל, יש משהו סקסי בנשים שלובשות פרטים גבריים, ולא בהכרך גבריים אלה משדרים גבריות – גם זה יעשה את העבודה ואולי אפילו האפקט יהיה גדול יותר. אם זה גברי וזרוק גם יחד – אז אפילו עוד יותר. עכשיו אתם מבינים למה סניקרס לנשים גורמות?

 

הסניקרס לנשים, נעלי הסניקרס שמזוהות עם המילה גבר, וזרוק עושות את האפקט הזה שאני מדבר עליו. נעלי הסניקרס לנשים עושות את זה בשקט, מתחת לאף. ואף אחד לא יודע להצביע על למה ומה עושה אישה שנועלת סניקרס כל כך סקסי. אבל זה קורה, וזה קיים. ונשים שחוץ מהעובדה שאלו נעליים נוחות, וכפיות לשימוש, ובין אם הן מודעות או לא לאפקט שזה גורם, לובשות אותן, נהנות מהן, וגם משדרות משהו סקסי, נסתר, וזמני שעוד כמה שנים כבר לא יהיה. אז אם את אישה ואת קוראת את זה, בין אם בבעלותך סניקרס לנשים ובין אם לא, תדעי שיש לך כח, שלא כולן מכירות, לא כולן מודעות לו ומעט מאוד יודעות להשתמש בו.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מטבחי יוקרה – המחלקה השווה ביותר

ג יונ 14 , 2016
  מאז ומתמיד הייתי אדם הישגי. לכל מקום שהגעתי אליו ישר רצתי לבדוק מה התפקיד הבכיר יותר שאני יכולה להגיע אליו. אני לא מתיימרת ישר להיות בעמדה של מנהל אבל תמיד מסמנת אתת הנקודה הבאה ובודקת מה התהליך שאני צריכה לעשות כדי להגיע אליה. לא ידעתי באיזה תחום אני רוצה […]

You May Like