קורא כרטיסי אשראי נייד | מכשיר אשראי | מסוף סליקה – קורא כרטיסי אשראי

קורא כרטיסי אשראי

בבואנו לבצע עסקאות אשראי בחנויות או עמדות שרות שונות, אנו מתורגלים בתשלום בכרטיס האשראי שברשותנו. אנו מעבירים אותו למוכר או הקופאי או בעל העסק או נותן השירות והוא מעביר אותו עבורנו במכשיר קורא כרטיסי אשראי , ותוך דקה קלה, למעשה ביצענו את התשלום, אין צורך למעט חתימה בחלק מהמכרים בשום פעולה נוספת. לעתים קורה ולאחר שהמוכר העביר את כרטיסנו בקורא כרטיסי אשראי הנתונים שעל הצג מבהירים לו כי אין באפשרותנו לבצע את הרכישה בכרטיס זה מפאת גורמים שונים. תוקף שפג, חשבון מעוקל או קניה מעל ומעבר לאשראי שברשותנו. זהו מצב שעלול להיות לא נעים הן למקונה והן למוכר בעיקר כאשר יש מסביב אנשים נוספים שממתינים בתור והקונה שקורא כרטיסי אשראי סרב לו, מעכב את יתר העומדים בתור ומעורר עניין ולעתים גם חוסר סבלנות וסובלנות כלפיו.

בעמדות מסויימות, אנו נתקלים בעמדת תשלום עצמאית , כמו למשל בתחנות הדלק, בהן יש מכשיר ובו קורא כרטיסי אשראי , שהלקוח יכול להפעיל בקלות בעצמו בצורה נוחה ופרטית. כך גם הלקוח יהנה מפרטיות ולא יציצו לו מעבר לכתף קונים אחרים שעומדים בתור, וגם יוכל להימנע מאי נעימויות בפני המוכר ושאר הקונים במקרה וקורא כרטיסי אשראי דחה את כרטיסו. במקרה שכזה הוא יוכל באופן עצמאי להשתמש בכרטיס אחר, להתחיל את תהליך התשלום מחדש ולהעביר כרטיס אחר בקורא כרטיסי אשראי במהירות ובקלות ובפרטיות מלאה.

יש אנשים שיעדיפו שהמוכר או נותן השרות יעביר עבורם את כרטיס האשראי בקורא כרטיסי אשראי , לא כולם נהנים מההתעסקות הטכנולוגית אל אף שהיא פשוטה וקלה לתפעול. גם בעמדות בתחנת הדלק ניתן לבחור האם אתה מעוניין בשירות עצמי ואז אתה מעביר לעצמך את הכרטיס בקורא כרטיסי אשראי ומשלם באופן עצמאי או באם אינך מעוניין להתעסק בכך לבדך, תמיד ניתן לבחור בשירות אישי ואז מתדלק או המוכר בחנות הנוחות בתחנה יעשה עבורך את הסליקה בקורא כרטיסי אשראי שברשותו. בכל אחד מהמקרים התהליך של התשלום הוא פשוט ומהיר. הוא מתרחש תוך דקה אחת ומאפשר קניה נעימה ומהירה.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מחירי צעיפים | צעיפים במבצע | צעיף צמר | צעיפים לנשים - צעיפים

ש ינו 23 , 2016
מחירי צעיפים | צעיפים במבצע | צעיף צמר | צעיפים לנשים – צעיפים סבתא שלי היתה סורגת צעיפים בכל הזדמנות שהיתה לה. היתה יושבת בחוץ על כסא נדנדה ישן כשבידיה מסרגה והחוט היה משתלשל על שמלתה ויורד ויושב ככדור מכורבל למרגלות הכסא. היא נהגה לשבת ולהסתכל על המתרחש בחוץ ולדבר […]

You May Like