קיימות ואחריות חברתית | אחריות תאגידית | קיימות חברתית- אחריות חברתית

אחריות חברתית

אחריות חברתית זהו מושג בעל מודעות גדולה וניתן לשמוע אותו פעמים רבות במהלך השנים האחרונות.

אחריות חברתית זהו שם מכליל משום שבתוכו ישנם נושאים רבים ותחומי עניין שונים, בין אם זה שירות לקהילה, תרומה לסביבה, דאגה לרווחה ועוד.

ניתן לקחת את המושג אחריות חברתית ולנווט אותה אל המקום המתאים, כמו כן אחריות חברתית קשורה גם לעולם העסקים.

 

אחריות חברתית מתאימה בכל מה שקשור עבור תרומה לקהילה, על ידי פעילויות אשר מקיימים מחוץ למקום עבודה כמו ארגון פעילות לתרומה, נתינה כספית עבור ארגונים, התנדבות במרכזים קהילתיים, ואף עזרה עבור אוכלוסיות שהם חלשות.

תרומה לקהילה נעשית על ידי בניה של מערכת אקולוגית, למשל ישנם פחי מחזור שמיועדים למחזור של פסולת מסוימת, כמו כן החלפת ציוד לציוד שהוא יותר חסכני,וכן עוד צעדים רבים אשר נוקטות החברות השונות עבור איכות הסביבה.

 

בשנים האחרונות ניתן לראות שאכן מדברים על נושאים אשר קשורים בתרומה לקהילה, וכן למושגים אשר אינם עוסקים בתרומה לקהילה.

כאשר אנשים שומעים את המושג אחריות חברתית אזי יהיו כאלה אשר יקחו זאת למקום אישי ויהיו כאלה אשר יקחו זאת למקום פרטי, כאשר מדובר בפן עסקי וכלכלי שקשור לבעלי עסקים ולחברות שנחשבות חברות גדולות ומובילות.

 

 

אחריות חברתית היא למעשה דאגה בכל  מש שקשור ברווחת העובדים,בתרומה לקהילה ולסביבה וכן בשירות טוב ללקוחות. כאשר מאמינים בכך שההצלחה טמונה ביכולתנו אזי גם מצליחים, ואכן נושא הקיימות הוא נושא שנחשב עם חשיבות גדולה בשנים האחרונות.

 

ישנם כללים ברורים בכל מה שקשור באחריות חברתית הקשורה ברווחת העובדים.

חברות גדולות וארגונים גדולים דוגלים באחריות שהיא תאגידית, אשר בה העובדים מתנהלים על פי כללים, על ידי כך ניתן לעובד להרגיש שהוא חלק מהחברה ועל כן זה תורם בכך ומעניק לעובד מוטיבציה.

 

באחריות חברתית ישנו חלק חשוב לשירות הלקוחות.

כאשר לקוחות החברה אינם מרוצים מן השירות הניתן להם אזי זה לרעת החברה, על כן צריכים לנסות לרצות את לקוחות החברה כמה שיותר, ועל כן ישנה השקעה רבה הנעשית תחת אחריות חברתית ודואג עבור טובתו של הלקוח ועבור ההטבות.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מחיר ביטוח עסק | ביטוח עסק קטן | ביטוח מנהלים- ביטוח עסק

א נוב 1 , 2015
ביטוח עסק לביטוחים שונים יש בימינו משמעות ונוכחות רבה. כאשר אדם רוכש ביטוחים אזי על ידי כך הוא יכול להמשיך להתנהל באורח רגוע בנושאים שונים, כמו למשל אדם אשר מחליט לפתוח עסק ורוכש ביטוח עסק יודע שבכך הוא מעניק שמירה המתקיימת גם עבור הרכוש, הציוד, העובדים ועל ידי כך הוא […]

You May Like