קניית רכב חדש מליסינג מסדרת אתכם שנים קדימה

. רכב חדש מליסינג מגיע אליכם עם אחריות מלאה.

נציגי שירות של חברות ליסינג עומדות לשירותכם למתן מידע, ייעוץ וטיפים שונים לרכישת רכב. לפני הבחירה ברכב חשוב להגדיר ולאפיין את הצרכים ואת השימושים ברכב כדי לבחור ברכב שייתן מענה על מספר רב של פרמטרים המשמשים אמת מידה לבחירה.

רצוי ומומלץ להתייעץ גם עם בעלי מקצוע בתחום הרכב ,שאין להם כל נגיעה, כל קשר וממילא כל אינטרס שהוא להמליץ לכם על רכב מכל דגם שהוא. כלקוחות אתם ודאי רוצים לרכוש את הרכב האיכותי והבטיחותי ביותר במחיר הנוח, התחרותי והאטרקטיבי ביותר.

רכב חדש מליסינג
רכב חדש מליסינג לפרטיים

רכב חדש מליסינג לעובדי חברה

קניית רכב חדש מליסינג לחברות מומלצת, כמובן, במסגרת ליסינג תפעולי. תקופת ההשכרה נאמדת וכשנתיים. חברת הליסינג נושאת באחריות ובהוצאות התפעוליות הכרוכות בתחזוקת הרכב ומאפשרת לחברה השוכרת את הרכבים באמצעותה להחליף רכב בתום התקופה ללא תוספת תשלום, אלא אם כן החברה בוחרת לשדרג את הרכבים.

יתרון נוסף של רכב חדש מליסינג עבור חברות הוא רישום ההשכרה כהשקעה ולא כהוצאה, ובכך ניתן ליהנות מהקלות במס. אף שהרכב מחברת הליסינג אינו בבעלות המשתמשים בו הוא בשימושם, לנוחותם ולרווחתם כחלק בלתי נפרד מחוזה ההעסקה שלהם ומתנאיה.

קניית רכב חדש מליסינג לפרטיים

קניית רכב חדש מליסינג היא פתרון טוב ונוח לאנשים פרטיים שאינם מסוגלים לשלם בבת אחת מחירו של הרכב, העשוי להיאמד ביותר מ- 100.000 ₪. רכב חדש מליסינג מוצע ללקוח בתנאי מימון נוחים, בהלוואה חוץ בנקאית לטווח ארוך, שאינה מחייבת הגדלת מסגרת האשראי ומאפשרת התנהלות העסקה מחוץ לה, במסלול נוסף. יתרון נוסף של מסלול מימוני זה הוא אפשרות להחליף את הרכב בתום תקופת המימון לרכב מדגם חדש יותר.

סביר להניח כי מצאי ומלאי הרכבים של חברת ליסינג מסוימת קטן יותר מאשר היצע הרכבים בשוק החופשי אבל הוא גדול מספיק כדי להוות מבחר שמתוכו ניתן יהיה לבחור מכונית לטעמכם ולהעדפתכם.

בכל מקרה, קניית רכב מחברת ליסינג מאפשרת לקונים לנצל את המסגרת הייחודית שבה הוא נמכר ולהסתייע בתנאי המימון הטובים לפריסת תשלומים למשך שנים אחדות , באופן שלא מכביד על ניהול התקציב השוטף אלא מהווה אחד מסעיפיו.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

יונדאי i30 - לחוויית נסיעה שלא הכרת!

ה מאי 8 , 2014
הרכב המתקדם והחדיש מיוצר במפעל משוכלל באירופה ועובר בקרת איכות המעמידה אותו כאחת האופציות הבטיחותיות והאיכותיות ביותר עבור הצרכן הישראלי. השילוב של הופעה מרשימה ואיכות חומרים בלתי מתפשרת המעניקה לנוסעים ברכב בטיחות מרבית הופכים את יונדאי i30 לבחירה המועדפת בקרב נהגים רבים ברחבי הארץ. יונדאי i30 – טכנולוגיה מתקדמת לשירות […]

You May Like