שיווק עסקים בתחום המזון

שיווק 

עסקים בתחום המזון בישראל מתמודדים עם תחרותיות מאוד גבוהה, הסקרים מגלים כי רק עסק אחד מתוך חמישה המוקמים יצליח להחזיק מעמד ולנהל מחזור כספים חיובי במשך מספר שנים, טכניקות שיווק ממלאות תפקיד חשוב במשוואת ההצלחה.

החלום להקים בית קפה או מסעדה משותף לרבים, מעטים אכן מבינים את משמעות הדבר ואת התחרותיות הקשה הצפויה להם. יש אשר ממהרים להגשים את החלום ומקימים את העסק תוך אמונה עיוורת, מולם ישנם אשר סוקרים את השוק, מבינים עד כמה סיכויי ההצלחה נמוכים וממהרים לבחור בתחום אחר. אל מולם שני אלו, ישנם יזמים הבוחרים לעשות כל מאמץ לכבוש את השוק בסערה, התחרותיות אינה מרתיעה אותם, הם מאמינים ביכולות שלהם, באוכל טוב ובעיקר, בטכניקות שיווק מקצועיות.

איזו חברת שיווק מתאימה לעסקי מזון?

ניסיון הוא פרמטר מאוד חשוב בכל הקשור לפעילות בתחום השיווק, כל חברת שיווק מביאה עמה התמחויות משלה, בחירה בצוות מקצועי אשר מכיר היטב את תחום המזון ואת אפיקי הפעילות הנחוצים תהיה בחירה נבונה מאוד. הניסיון שלהם מייעל את ניהול התקציב, מונע בזבוז ומביא לתוצאות מהירות. הם יודעים בדיוק היכן כדאי לפרסם ואלו תגובות צפויות להופיע ומתי.

ליווי אישי יהפוך גם כן ליתרון, שיווק היא דרך חיים, בעל העסק זוכה בהזדמנות חד פעמית לפתח את כישוריו האישיים ואת היכולות שלו לחשוב בצורה שיווקית. צבירה ניסיון בתחום כמו שיווק היא יתרון משמעותי בעבור כל בעל העסק. על כן, מומלץ יהיה לגלות מעורבות בתהליך, לשאול שאלות, לקרוא חומר מקצועי, לבחון את הצעדים המוצלחים, לעקוב אחר תגובות הלקוחות ולזכור לשמור על עין ביקורתית.

כימיה נכונה עם צוות השיווק

רוב בעלי העסקים מקימים עסקים בתחום המזון מתוך חזון אישי, הם יודעים מראש כיצד ירצו לנהל את המקום, כיצד ירצו להציג אותו ומי הוא קהל היעד שלהם. כימיה מקצועית טובה תתפתח בין שני הצדדים רק לאחר היכרות הדדית. תכנית שיווק טובה היא כזו אשר משרתת את טובת העסק ועונה על הצרכים והציפיות של בעליו. במהלך הדרך יעלו על הפרק לא מעט חילוקי דעות מקצועיים, רק בעזרת תקשורת פתוחה ונכונות של שני הצדדים להתפתח ולפתח, ניתן יהיה לעלות על הדרך הנכונה להצלחה.

מעורבות של בעל העסק בתהליך השיווק חשובה, כך גם עדכון העובדים בצעדים הננקטים, בתדמית אותה יש להציג ללקוחות, שיווק נכון מתבסס גם על היערכות נכונה בשטח. יש  לקרוא נכונה את המפה, לבחור בצעדים הנכונים ולהמשיך לתחזק את החזון ואת המוטיבציה להצלחה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

יהלומי Crisscut Cushion- החדש והישן משתלבים לכדי שלמות

ה יול 3 , 2014
Crisscut Cushion מתוך חידוש מוקפד ומתוכנן של חיתוך ישן אשר עבר זמנו, נולד צורת יהלום יחיד במינו אשר העידון והאלגנטיות משתקפים באורו הבוהק. צורת ה-Cushion הייתה בעבר מבין הצורות השגורות ביותר לחיתוך יהלומים. החיתוך כלל 58 פאות והיה ניתן ליישם אותו על יהלומים ריבועיים או מלבניים אך בשני המקרים הפינות […]

You May Like