תכשיטים יחודיים ונדירים -מיכל נגרין

מאז ומתמיד היתה לי משיכה לדברים יפים ומיוחדים. אני זוכרת שכבר כנערה כאשר הייתי יוצאת לקניות ומסתובבת בין חנויות בגדים ותכשיטים חנות אחת ומיוחדת של המעצבת מיכל נגרין משכה את תשומת ליבי.

 

כשהייתי מגיעה לאחת מהחנויות של מיכל נגרין לא יכולתי שלא לעמוד שעות מול חלון הראווה שמציג תכשיטים מיוחדים וצבעוניים כל כך שהיפנטו אותי. העדינות של הפרחים והצבעוניות הנעימה של התכשיטים שלה משכו אותי להביט בהם עוד ועוד עד שלא יכולתי שלא להכנס לחנות גם כשלא היתה לי מטרת קניה כלשהי, פשוט להתהלך בחנות של מיכל נגרין ולהביט בתכשיטים הייחודיים הללו עשה לי טוב.

 

כל כך הרבה שנים שמהחנויות של מיכל נגרין מסקרנות אותי וגם כשבגרתי, בכל פעם שהייתי מגיעה לחנות של מיכל נגרין, נכנסתי להביט בקולקצייות החדשות שלה.

אני חושבת שהתכשיטים הראשונים שלי היו של המעצבת מיכל נגרין ובזכותם רכשתי לעצמי טעם משובח ונשי שהשפיע באופן כללי על הטעם שלי בבגדים, ובכלל בכל מה שקשור לפרטי עיצוב.

העיצוב שלה, של נגיעות ישנות של וינטג' ועדינות איכותית כל כך נשי וכל כך מעודן ומיוחד, גרמו לי להתאהב בתכשיטים, בבגדים, בטקסטיל ובכל מה שמיכל נגרין עיצבה.

 

באחד הימים חברתי בישרה לי על חתונתה הקרבה ועם כל ההתרגשות שמסביב היא ביקשה את עזרתי, למצוא תכשיט מיוחד ויפה שיתאים לשמלת הכלה שלה ויתן גם צבעוניות מיוחדת ומעניינת ואמירה אישית יוצאת דופן למראה הכלה העתידי שלה.

מיד כשהיא ביקשה ממני את עזרתי כבר היה ברור לי לאן ארצה לקחת אותה. לאחת מחנויות מיכל נגרין.

הבטחתי את עזרתי ונתתי את מילתי שאעזור לה למצוא שרשרת מיוחדת בדיוק שתתאים לסטייל שלה, והיא תשלים את מראה הכלה הייחודי שהיא כה חלמה עליו.

 

יצאנו חברתי ואני להסתובב ולחפש את התכשיט המתאים ליום המרגש ביותר בחייה. הסתובבנו בין חנויות תכשיטים שונות ומעניינות אבל שום דבר לא היה הדבר המושלם שיתאים לגודל הארוע.

ואז נכנסנו לחנות של מיכל נגרין. חברתי שלא הכירה את הסגנון של המעצבת המופלאה, נמשכה פנימה לחנות ולא ידעה נפשה מרב אושר. שעות ארוכות של מדידת תכשיטים מבלי יכולת להחליט ולבסוף בחרה שרשרת פרחים בצבע טורקיז שהיתה הדבר המושלם והמיוחד ביותר שראיתי מימי.

לא היה דבר מתאים יותר מתכשיט של מיכל נגרין ליום החתונה, אין ספק שהרבה בזכות התכשיט הפך אותה לכלה הכי יפה שראיתי מימי.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מכירות בעולם וירטואלי -חנות אינטרנט

ש אפר 30 , 2016
לעסקים רבים , חנות אינטרנט היאפתרון מתאים למכירה און ליין כשאר זו מעניקה עבורם דרך מצויינת למכור את המוצרים או השירותים שלהם וחוסכת זמן של נסיעות או שיווק מדלת לדלת, חוסכת במשאבים ובכח אדם ומותאמת במאוד לחיים היום שפזורים על פני הרשת האינטרנטית.   לקוחות רבים לכל סוגי העסקים משוטטים […]

You May Like