אופנת גברים: רשתות אופנה לגברים בישראל

ממצב שבו מחלקת הגברים הייתה אזור שולי בחנויות הבגדים הגדולות, התקדמנו לשלב שבו יותר ויותר חנויות במרכזי הקניות כבר מתמקדות רק בגבר. על אילו מהן אסור לוותר במסע הקניות הבא?

חלקנו עוד זוכרים את מחלקות הגברים הקטנות שנפתחו בחלקן האחורי של חנויות הבגדים. אלה שהתמקדו בעיקר בקהל היעד הנשי, והתייחסו לאופנה הגברית כאל נספח לכל היותר. קשה להאמין, אבל תוך פרק זמן קצר יחסית המצב הזה השתנה לגמרי. חנויות הבגדים של היום כבר לא מפספסות את הצרכן הישראלי, שיודע בדיוק מה הוא אוהב, לא מפספס את הטרנדים האחרונים ובעיקר נהנה להיראות הכי טוב שיש. 

המשמעות היא שאם בעבר מרכזי הקניות וחנויות הבגדים כללו בעיקר נשים, כיום גם גברים מבלים בהם לא מעט. ולא, לא רק כשאין להם ברירה אלא גם כשפשוט בא להם להתחדש. עם הגידול ברשתות הפונות לגברים, חל גם ריענון טבעי בגזרות, בצבעים ובסגנונות שמתאימים למלתחה הגברית. לא עוד שניים-שלושה צבעים בסיסיים, אלא יכולת לשחק עם גוונים, לחדש וליצור עניין. כי מי אמר אופנה ולא קיבל?

בגדים לגברים
בגדים המותאמים לגבר הממוצע הישראלי

אילו רשתות מדברות אל הגבר הישראלי?

ממצב בו מלאי הביגוד לגברים היה קטן ומצומצם, הגענו למצב בו קל להתבלבל נוכח המבחר והכמות. אל מול ההיצע הרחב הזה נשאלת השאלה אילו רשתות מכירות באמת את ההעדפות והצרכים של הגבר הישראלי, ואיפה גברים יכולים למצוא ביגוד שמתאים להעדפות שלהם וגם למזג האוויר הלא פשוט שלנו?

טוונטי פור סבן מן אופנה גברית עדכנית היא הרבה יותר ממכנסיים וחולצה. טוונטי פור סבן מן מכירים בעובדה הזו, ויוצאים בפתרון המושלם שכולל טישרטים, גופיות, חולצות, מכנסי ג'ינס, בגדים ליום וגם ליציאות בערב עם החברים, ואפילו עם אקססוריז כמו תיקים ופאוצ'ים. הכול מבדים נוחים, גזרות מתקדמות ולוק אופנתי והכי לא מתאמץ שיש. טוונטי פור סבן מן היא קולקציית הגברים החדשה מבית טוונטי פור סבן, מותג האופנה שהחל עם קהל היעד הנשי, ויצא ממש השנה גם עם פתרונות לבוש שפונים גם לגברים. 

קסטרו מן אופנת הגברים של קסטרו, שמציעה לאורך כל השנה פתרונות אופנתיים וקז'ואליים שמתאימים לכל אירוע. חולצות מכופתרות, סריגים, ג'ינסים, מכנסיים לעבודה וביגוד לבילוי. 

פוקס מןמותג הגברים מבית פוקס, שמתרכז בכל מה שטוב בעולם הבייסיק. מציע פריטי לבוש יומיומיים ששמים דגש על הנוחות, לגברים שמחפשים את החולצה או זוג המכנסיים שילוו אותם לסידורים, יציאות קז'ואליות, בילוי בשעות הצהריים או בזמן השהות בבית. וכמובן גם במחיר ידידותי.

רנואר מן מחלקת הגברים של מותג האופנה רנואר, שכולל את כל מה שגבר צריך כדי להרגיש אקסטרה אופנתי. גופיות, טישרטים, ג'ינסים, מכנסיים קצרים וארוכים, נעליים, כפכפים ועוד. עם פרינטים, צבעים וכל מה שהכי סטייל שיש. 

בגדי גברים
גם גברים אוהבים להתלבש במותגי אופנה נחשבים

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

חדש בשוק: מוצרים לשיער שלא ישאירו אותך אדישה

ג ספט 8 , 2020
קשה לך להתחיל את היום כשהשיער שלך נראה עייף או מרדן? אספנו עבורך מספר מוצרי שיער שיגרמו גם לשיער המאתגר ביותר להיראות בשיאו לתת כבוד לשיער כסוף אם פעם הרוב המוחלט של הנשים היה צובע שיער כסוף, כיום לא רק שכסוף הפך להיות חלק מהאופנה אלא שנשים רבות אפילו בוחרות […]

You May Like