אירועי חברה- הדרך הטובה ביותר לגיבוש עובדים

לב ליבה של כל חברה או עסק, מה ששומר על הגלגלים נעים, מה שיגרום לחברה להצליח או ליפול הם העובדים.

חשוב מאוד לשמור על אחדותם, עם שמחתם ותשוקתם לעבודה, ואירועי חברה זו דרך מצוינינת.

 

מחוץ לשעות העבודה
עובדים נפגשים באירועי חברה, בלבוש לא רישמי ואווירה קלילה. הם מכירים יותר טוב, נותנים לצדדים הפחות רציניים שלהם להחשף. ומחברים לעבודה בלבד, הם הופכים להיות ואם רק לקצת לחברים. קשריים חברתיים זה הבסיס הטוב ביותר לעבודה בצוות, כבוד הדדי, הבנה אחד של השני וכו'.. כך גורמים לצוות, ולחברה שלמה לעבוד בצורה יעילה וטובה. חיבור בין העובדים.

 

יחסי העובד כלפי מקום העבודה

כשהעובד מרגיש שמכירים במאמצו, שכמו שהוא עובד קשה לרצות את מעסיקיו כך גם הם מתאצמים לרצותו. הוא מרגיש בעל ערך, וזה גורם למוטיבציה גבוהה. אירועי חברה זו דרך נהדרת לתת לעובדים תחושה שכזו.

 

חיבור בין המעסיקים לעובדים

המעסיקים באירועי חברה כמו העובדים הם פחות רשמיים, וזו דרך מצויינת לשבור דיסטאנס, להתעניין יותר בחיים בפרטיים של העובדים ולהראות אכפתיות. הגיבוש שנעשה באירועי חברה הוא לא רק בין עובד לחברו אלה גם בין הבוס לעובדו. דבר שתורם לעבודת הצוות והכבוד ההדדי.

 

כשבוחרים מקום לאירועי חברה

ישנם המון חברות שמציעות את השירות, ויש טובות ויש פחות. חשוב להתחשב בגודל המקום, איכות האוכל והאווירה הכללי. אפשר גם לשתף את העובדים באופציות הבחירה וכך להעלות את רמת הציפיה לאירוע. כמובן שמי שלקח חלק בארגון הוא מצפה לאירועי חברה יותר.

 

מתי הכי כדאי וכל כמה זמן
המועדים הכי טובים להרמת אירועי חברה לא דווקא בחגים ומועדים, אלה בתקופות הבצורות, כאשר אין

חופשים והעובדים כבר נמצאים בשיגרה היומיומית לאורך זמן, זה המועד הכי מתאים לאירועי חברה. זה הסמן להשתחרר קצת, להנות, ולהתגבש.

 

חשוב מאוד לוודא

אם ישנם עובדים עם הרגלי אכילה קצת שונים מהרוב, יש לבדוק לפני שסוגרים מקום והשירות כולל בתוכו גם מנות צמחוניות, ואו טבעוניות. שלא יווצר מצב שעובד מגיע לאירועי החברה ואין לו מה לאכול. לגבי האלכוהול, אנו ממליצים לשתף שתיה חריפה באירוע אך בטוב טעם וכמות מוגבלת, עובדים נוטים להשתכר באירועי חברה בכלל ההתרגשות והאווירה השונה וזה יכול ליצור מצבים לא נעימים.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

סניקרס לנשים - הסקסיות החדשה

ג יונ 14 , 2016
נעלי סניקרס מאז שיוצרו לראשונה אי שם בשנות ה-60 היו נחשבות כנעליים לגברים. נעליים יומיומיות פשוטות, ספורטיביות ולא רשמיות. נעלי הסניקרס הפכו במהלך השנים כשם נרדף למראה "זרוק", מראה פשוט, ובעיקר גברי.   כשהאנושות כולה הייתה מקובעת בדעותיה, נדבק השם הגברי לנעלי הסניקרס. היום החוקים היטשטושו, ומותר הכל מבחינה חברתית […]

You May Like