אלבומים מעוצבים לבת מצווה – לפני האירוע או אחרי?

אין ספק כי בשנים האחרונות אירועי בת מצווה הפכו להרבה יותר מיוחדים ומרשימים, וכמעט כל אירוע שכזה הופך להפקה של ממש. באירועי בת מצווה רבים נוהגים לשלב תמונות של הילדה, בין אם זה בשולחן מיוחד או בשולחן המתוקים. לכן, הורים רבים מתלבטים – האם להדפיס אלבומים מעוצבים לפני האירוע ולהציג אותם באירוע עצמו, אלבומים שיכללו צילומי בוק לפני הבת מצווה או תמונות ילדות של בת המצווה, או להמתין לאחרי האירוע ולכלול באלבום גם תמונות מהאירוע עצמו.

ובכן, הבחירה תלויה בכם, ובמאמר זה תוכלו לקרוא על היתרונות בכל אופציה, ולבחור בחירה חכמה יותר באופציה הנכונה עבורכם.

הדפסת אלבום לפני האירוע

אלבומים מעוצבים המודפסים לפני אירועי בת מצווה אלו אלבומים אשר לרוב כוללים תמונות מבוק בת המצווה שצולם לפני האירוע, או תמונות ילדות של הילדה אשר חוגגת אירוע. כמובן, מדובר באלבום מיוחד ומרשים, אך אם אתם רוצים להפוך אותו לבעל ערך הרבה יותר גדול, ואם אתם רוצים שהוא ישמש גם כמזכרת מרשימה מהאירוע, יש לנו טיפ בשבילכם – כאשר אתם מעצבים את האלבום השאירו בו גם מקום ריק. כך תציגו ביום בת המצווה אלבום בו החברים ובני המשפחה יוכלו לכתוב ברכות שונות וכך ההשקעה תשתלם יותר שכן מדובר במזכרת שתלווה את הילדה לכל החיים.

הדפסת אלבום לאחר האירוע

אחרי אירועים חשובים, כמו בת מצווה, רבים פונים לחברות המציעות אלבומים מעוצבים בכדי לשמר את התמונות מהאירוע ולהציג אותן בבית לכל מי שרק ירצה לראות. הדפסה של אלבומים מעוצבים עם תמונות בת המצווה, במיוחד אם תתנו אלבום כזה גם לסבא וסבתא, תעניק לכם מזכרת מיוחדת מהיום הגדול, וכדאי לכם לבחור בכך. יחד עם זאת, קחו בחשבון כי אם אתם מזמינים צלם מקצועי לתיעוד של אירוע בת המצווה, סביר להניח כי הוא עצמו ידפיס את האלבום עבורכם ולכן תוכלו לשמור את ההוצאה על אלבומים מעוצבים דווקא לאלבום המודפס לפני האירוע ובו ייכתבו הברכות במהלך בת המצווה, כפי שכתבנו בפסקה מעלה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

חברת סליקה- לבחור את הטוב ביותר

ב נוב 14 , 2016
חברת סליקה איכותית וטובה תציע את שירותיה בפריסה ארצית לנוחות העסק שלך תוך מסירת המידע ההוגן והאובייקטיבי ביותר שיתאים לשירותי הסליקה המקצועיים ביותר לבית העסק שלך. חשוב לבחור את חברת סליקה הטובה ביותר וכך לנהל תזרים של מזומנים ותזרים של לקוחות שיהיה זה האידיאלי והאופטימאלי ביותר לתכנון וניהול כל העסקים […]

You May Like