אריזה נכונה של מוצרים לקראת שילוח בינלאומי

יש לכם עסק? אתם רוצים לשלוח חבילה בעזרת חברת שילוח בינלאומי למדינה מעבר לים? אם כן, לפני שאתם מעבירים את המוצר אל אותה חברת שילוח בינלאומי, ולא משנה באיזו חברה מדובר, עליכם לארוז היטב את החבילה שלכם ולהקפיד על כללים נכונים שיאפשרו למוצר אותו אתם שולחים להגיע אל היעד בשלום ללא שבר, סדק או נזק כלשהוא.

איך עושים זאת? כיצד אורזים מוצר בצורה נכונה לפני שילוח בינלאומי? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

השתמשו בניילון בועות

ניילון בועות, או פצפצים כמו שרבים קוראים לו, הינו ניילון הכולל בועות אוויר קטנות אשר המטרה שלהן היא לשמור על המוצר מפני פגיעות חיצוניות קשות. עטיפה של המוצר בעזרת ניילון בועות לפני שילוח בינלאומי תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהוא יגיע אל מקום היעד בשלום ולא יקרה מצב בו בעת המשלוח המוצר מקבל מכה חזקה ונשבר או נסדק. בנוסף, עטיפה בכמה שכבות של ניילון בועות תגרום לכך שהמוצר לא יזוז בתוך אריזת הקרטון או הנייר בה אתם שולחים אותו, וכך הוא יישמר באופן בטוח יותר.

התאמה נכונה של האריזה החיצונית

אחד הדברים אשר יכולים לגרום לפגיעות במוצר בעת שילוח בינלאומי הוא בחירה באריזה בגודל שאינו נכון. חשוב מאוד לבחור אריזה אשר תתאים בגודלה למוצר ושלאחר העטיפה שלו בניילון בועות הוא יכנס בה בלי לזוז. כל תזוזה של המוצר בתוך האריזה בזמן המשלוח יכולה לפגוע בו, ולכן אם תבחרו אריזה בגודל מתאים בהתאם למוצר תוכלו לצמצם באופן משמעותי פגיעות המתרחשות בזמן שילוח בינלאומי.

סימון מוצרים שבירים או רגישים

במידה ואתם שולחים מוצר רגיש יותר לשברים או נזקים שונים כמו מוצר אלקטרוני או כלי בית שבירים, חשוב מאוד לציין זאת על גבי האריזה באופן בולט. כך אנשי השילוח אשר מעבירים את החבילה ידעו להיזהר איתה ולהעביר אותה בצורה עדינה יותר על מנת שלא לפגוע במוצרים הנמצאים בתוכה.

כך תארזו נכון מוצרים לקראת משלוח בינלאומי ותצמצמו באופן משמעותי את הסיכון בכך שהם יפגעו בדרך.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

סליקה סלולרית

ה ספט 22 , 2016
  סליקה סוללרית היא אחת מבין סוגי הסליקות המובילות ביותר בשוק. מדובר על סליקה דרך המכשיר הסוללרי בכל מקום בו נהיה ללא תלות בתשתית כלשהי. הסליקה מתבצעת דרך מכשיר אשר מחובר לטלפון ולאפליקציה בה אנו סולקים את האשראי של הלקוח ומקבלים בסופו של דבר מס' אישור על העסקה שעשינו במידה […]

You May Like