ביטוח קבלנים | ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית- ביטוח עבודות קבלניות

ביטוח עבודות קבלניות

ביטוח עבודות קבלניות זהו ביטוח אשר מעניק כיסוי נגד כל הסיכונים השונים אשר אליהם ניתן להיחשף כאשר עובדים כקבלנים, בעבר פוליסה זו היתה נקראת "כל הסיכונים קבלנים".

בכל פרויקט קבלני ישנם סיכונים רבים אשר יכולים להיווצר הן לציוד והן לעובדים.

בעבודות קבלניות קיימת חשיפה גדולה לכלי עבודה וחומרי בניין אשר באמצעותם יכולה להיחשף סכנה אל מול אלו העובדים בשטח המקום, הסכנות היכולות להיווצר הם רבו תבין אם הם סכנות של נפילה מפיגומים, עובדי סנפלינג אשר נתלים על חבלים בגובה, או כל סיכון אחר.

ביטוח עבודות קבלניות הוא הביטוח אשר מעניק את החסות וההגנה המתאימים לעובדי וקבלני הבניין.

שכן פעמים רבות יכול להתרחש מצב של פגיעה המתבצעת לעובדים או לציוד אשר באמצעותו בונים.

חברות ביטוח שונות מציעות ביטוח עבודות קבלניות והפוליסה אשר מתקבלת לביטוח זה מורכבת ממספר חלקים, מביטוח רכוש הנועד עבור מקרים בהם יש לבקים מחדש את הפרויקט בתקופת הבנייה, כמו כן ישנה פרימייה נוספת המיועדת עבור מקרים של גניבות, רעידות אדמה ועוד.

ביטוח כלפי צד ג'- זהו ביטוח אשר מכסה נגד מקרים שהתרחשו במהלך העבודה או בסביבה המיידית ומכסה מקרים אשר ארעו בתקופתו של הביטוח.

אדם אשר עובד כקבלן ואיננו מבוטח בביטוח מסוג ביטוח עבודות קבלניות מעמיד את עצמו אל מול סכנות רבות העלולות להתרחש לו בכל עת ולא ניתן להתכונן אליהם מראש.

הביטוח השני הוא ביטוח כלפי צד שלישי, הכיסוי מעניק למבוטח פוליסה אשר מכסה אותו נגד נזקים שיכולים להגרם לו או לעסק מסיבות שונות.

בין אם מדובר בנזקי רכוש, בנזקי גוף, או בכל נזק שהוא.

יש צורך לבדוק שתקרית הכיסוי תהיה מספקת, וכן שכל התשלומים ישולמו בגין האירוע התאונתי אשר התרחש בתקופת הביטוח.

ביטוח חבות מעבידים גם הוא מבין הביטוחים אשר נכללים בכך, שאם בתקופת הביטוח יתרחש נזק כלשהו לאחד מהמבוטחים, בין אם זה תאונה, חבלה, או מחלה, אזי במקרים כאלו זכאי המבוטח שינתנו לו כל כספי הפיצויים, ועל כן קיימת חשיבות לביטוח מסוג ביטוח עבודות קבלניות.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

הופעות לילדים | הופעות למבוגרים | כרטיסים להופעות- הופעות

ב פבר 15 , 2016
הופעות ישנם דרכים רבות אשר יכולות להעשיר את הנפש של האדם ולגרום לו להנות. אותם הנאות יכולות להתבצע על ידי דרכים רבות, ישנם כאלו אשר ילכו לבילויים ולברים, אחרים יעדיפו סרטים, חלקם יהנו מהופעות והצגות, ויהיו כאלה אשר יהנו מכך שהם הולכים למסעדות ובתי קפה. כל אדם יכול להנות בדרכו […]

You May Like