דירות ביפו מגדל אורן – אפיק ההשקעה החדש

דירות ביפו מגדל אורן  

לאור ההתפתחות שמתרחשת ביפו מבחינת בנייה חדשה של פרוייקטים למגורים, דירות ביפו הפכו להיות אפיק ההשקעה החדש כגון מגדל אורן ,למי שמעוניין בהשקעה יחסית נמוכה ותמורה גבוהה. הנה כל הפרטים שכדאי לדעת למי מכם ששוקל להשקיע.

בכל רחבי תל אביב-יפו יש דירות שאפשר לרכוש אותן למטרות השקעה, כלומר לרכוש אותן ולאחר מכן להשכיר אותן. כידוע, הביקוש לדירות בתל אביב-יפו הוא גבוה מאוד ועל כן המחירים גבוהים במיוחד, אבל יש אזורים שבהם אפשר למצוא דירות שיש להן פוטנציאל אדיר והמחירים שלהן נמוכים יחסית. מגדל אורן הכולל דירות ביפו הן הדוגמא הכי טובה, ונראה כי היום הן הפכו להיות אפיק ההשקעה החדש והמתפתח ביותר בכל גזרת תל אביב-יפו.

מי שיצא לו לבדוק את שוק הנדלן בכל רחבי תל אביב כבר מכיר פחות או יותר את טווח המחירים שאפשר למצוא והתמורה שאפשר לקבל בעדם. כאשר בוחנים דירות ביפו ניתן לראות כי התמורה היא הרבה יותר גבוהה. אומנם יפו היא לעת עתה עדיין לא עוקפת בביקוש שלה את מרכז תל אביב או צפון תל אביב, אך מכאן היא יכולה רק לעלות ולהשתפר. משום כך, מי שרוכש כעת דירה ביפו למטרת השקעה, בעתיד הקרוב כבר יוכל ליהנות מרווחים נאים.

מה היתרון של מגדל אורן ?

דירות ביפו מגדל אורן , לדירות יש קרבה גדולה יותר לחופי הים של העיר תל אביב, ומשום כך הן תהיינה מבוקשות מאוד בקרב כל מי שאוהב את הים, ובוודאי יש הרבה צעירים שהיו מוכנים ורוצים לגור באזור שכזה.

מלבד זאת, המחירים שלהן נמוכים יותר. מכאן משתמע כי גם שכר הדירה שאפשר יהיה לגבות מהדיירים הוא נמוך יותר, אבל זהו יתרון עבור מי מכם שרוצה להשקיע- המחירים הנמוכים יכולים להגדיל את הביקוש. היות וכך, גדלים הסיכויים שתמיד יהיה דייר שישמח לשכור את הדירה הזו או אחרת.

איך לבחור את הדירה הנכונה להשקעה

כאשר דירות ביפו נרכשות למטרות השקעה, חשוב לבחור אותן בקפידה. אומנם המחירים שלהן נמוכים ביחס לדירות באזורים מבוקשים יותר בתל אביב, אך עדיין מדובר בהשקעה גדולה, ולכן צריך להחליט לגבי כמה דברים. הנה שניים עיקריים:

  • מי סוג הדייר שמעדיפים להשכיר לו? האם אתם מעדיפים לפנות אל הקהל הצעיר או שאולי למשפחות עם ילדים? בהתאם לכך, בחרו את הרחוב או השכונה הספציפיים ואת גודל הדירה ומספר החדרים.
  • כמה מוכנים להשקיע? האם אתם מעדיפים לרכוש דירה חדשה, או שאולי לרכוש דירה ישנה ולשפץ אותה? הבחירה הזו תשפיע הן על הסכום הנדרש והן על פרק הזמן שיעבור עד שאפשר יהיה להשכיר את הדירה.

george

Next Post

Lily Diamond – חיתוך יהלום בצורת עלה

ב אוג 11 , 2014
Lily Diamond יהלומים בצורה של פרחים הפכו להיות נפוצים מאוד בתקופה האחרונה, ולצדם גם יהלומים בחיתוך המעניק להם צורה של עלה. הסיבה לכך היא המראה יוצא הדופן של היהלום שמבדיל אותו משאר החיתוכים הסטנדרטיים. Lily diamond הוא שמו של היהלום בצורת עלה. את הצורה הזו מקבל היהלום רק אם הוא […]

You May Like