דירות למכירה בחדרה – הרבה יותר משתלם

רוצים לגור קרוב למרכז, אבל מתקשים למצוא דירות מגורים במחיר שמתאים לכם? למה לא לחפש דירות למכירה בחדרה ובזה לסיים את הסיפור? חדרה מציעה לא רק דירות איכותיות במחירים זולים, אלא גם סביבה שנעים לחיות בה.

עד לפני כמה שנים, חדרה כלל לא הייתה ברשימת הערים שבהן כדאי לגור, אבל היום הדברים נראים אחרת. הרבה אנשים היו רוצים לגור במרכז הארץ, אבל מגלים שקשה מאוד למצוא דירות מגורים במחיר שמתאים להם. את המענה לבעיה שלהם הם מוצאים בחדרה, שם אפשר למצוא לא רק דירות איכותיות במחירים נמוכים יחסית, אלא גם סביבה שנעים לחיות בה.

בזכות אתר יד 2, כל אחד יכול בקלות לעשות השוואה בין דירות שונות לפי אזורי מגורים. מי שיעשה בדיקה זריזה כזו של דירות למכירה בחדרה לעומת דירות למכירה בערי המרכז, יגלה מיד שזול יותר לקנות דירה בחדרה. ולא רק זה, גם זול יותר לגור בחדרה. ולמרות שהמחייה שם פחות יקרה, לא מרגישים את זה, ונהנים מסביבת מגורים נעימה ומיוחדת.

דירות למכירה בחדרה ופרויקט גינדי

חשוב לומר שחדרה עברה שיפורים משמעותיים בשנים האחרונות, ואחת העדויות לכך היא הפרויקט של גינדי שנבנה בה, קוראים לו 'גינדי פארק חדרה'. בפרויקט הנהדר הזה, שהמוטו שמלווה אותו הוא "לחיות בשדות של חדרה", כולל 76 יחידות דיור בשני בנייני מגורים של 9 קומות כל אחד. לדירות יש מאפיינים של מרחב, עיצוב מוקפד ויוקרה, כיאה לפרויקטים של החברה.

הפרויקט הזה עזר לשנות את פניה של חדרה, והוא הוסיף לה חזות יפה יותר, ועל כן גם מוניטין של עיר הרבה יותר מטופחת ואיכותית. ולמרות זאת, יחס המחירים בין דירות למכירה בחדרה לבין דירות בערי המרכז לא השתנה, ובחדרה עדיין יש היצע הרבה יותר נגיש, בעיקר למשפחות עם ילדים.

פרויקט מגורים נוסף בחדרה הוא אמירי גן, שמסביבו שטחים ירוקים יפהפיים. הפרויקט הוא מתחם של 90 דונם, שיש בו בתי ספר, גני ילדים, אגם מים, מרכז מסחר, שבילי אופניים, מתקני ספורט ומתקנים לילדים וגם אמפיתיאטרון טבעי. ממש כאילו בנו עיר קטנה בתוך חדרה. הפרויקט שם דגש על מרחב וסביבה ירוקה.

ההבדל בין דירות למכירה בחדרה לבין דירות במרכז הארץ

רק לשם ההמחשה של הפער בין מחירי דירות למכירה בחדרה לבין מחירי דירות במרכז הארץ, דירת 5 חדרים חדשה בחדרה תעלה לכם בערך 1.1 מיליון שקלים בסך הכל, בעוד שדירת 5 חדרים במרכז תעלה לפחות 2 מיליון, ובתל אביב אפילו 4 מיליון.

אם כן, חדרה היא מקום נהדר לגור בו, והיא מציעה את כל מה שצריך- דירות מגורים במחירים שפויים, סביבה נעימה, קרבה למקומות יפהפיים, כמו קיסריה ובנימינה, והכי חשוב, קרבה לאזור המרכז ולאפשרויות התעסוקה שהוא מציע. ומשום כך מגורים בחדרה הם בחירה מצוינת, בעיקר למשפחות.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ליסינג פרטי – כדאי או לא?

ד נוב 27 , 2013
לא כל אחד יכול לרכוש אוטו חדש, גם אם זה רכב במחיר נמוך יחסית, כמו סוזוקי אלטו, סיאט איביזה או מאזדה 3. בדיוק לשם כך יש ליסינג פרטי. מה זה אומר, והאם זה מתאים ומשתלם לכולם? היום, עם שגרת החיים הקדחתנית, תחבורה ציבורית הרבה פעמים מעכבת אותנו, ואי אפשר להסתמך […]

You May Like