הלוואות אקספרס – חופשה בניו יורק בהחלטה של רגע

 

עד לפני חודשיים היה לי בן זוג במשך שלוש שנים. מאוד אהבתי אותו אבל הרגשתי תקופה ארוכה שמשהו לא בסדר. בכל פעם ששאלתי אותו אם משהו יושב עליו הוא התחמק ולא נותן תשובה ברורה וחד משמעית. לאחר כשבועיים הגיעה הבשורה המרה. הוא ביקש שניפרד. על אף שהדבר היה לי כביכול ברור ומעבר לפינה הרגשתי שהכל סוגר עליי ואני חייבת לברוח לכמה זמן כדי לנקות את הראש ולסדר את המחשבות. אין לי תזרים מזומנים המאפשר יציאה לחופשה מהרגע להרגע אבל כאשר שוחחתי עם בת דודה שלי בטלפון אשר מתגוררת בניו יורק היא פשוט אמרה: "הלוואות אקספרס – זה הפיתרון שלך!". "הלוואות אקספרס?" שאלתי ושמעתי ברקע את אצבעותיה מקלידות במהירות על גבי המקלדת.

כעבור כמה דקות היא אמרה לי: "כנסי בבקשה לתיבת הדואר האלקטרוני שלך. שלחתי לך מספר אפשרויות של הלוואות אקספרס. תבחרי אחת ובואי כבר בסוף שבוע". פתחתי את תיבת הדואר האלקטרוני שלי ואכן היו שם מספר הלוואות אקספרס. חלקן של חברות אשראי וחלקן מהבנקים. בחנתי את כולן על ידי בדיקה של סכום ההלוואה, מה הגובה הריבית שאצטרך לשלם עבורה בהחזר החודשי, מה תקופת הפירעון ואם יש הערות נוספות הדורשות התייחסות. לבסוף החלטתי על אחת שהייתה נראית לי המתאימה ביותר. צלצלתי לחברת האשראי וביקשתי לשוחח עם הנציגים שמטפלים בהלוואות אקספרס.

לאחר מספר דקות ענתה לי נציגה חביבה אשר טיפלה בנושא ותוך דקות היה בידיי מלוא הסכום וצלצלתי לבת דודתי בהתרגשות לספר לה שאני באה. החלטנו על שבוע ימים בתאריכים שהיו נוחים לה. הזמנתי לעצמי כרטיס טיסה ודאגתי לסגור את נושא הביטוח. כעבור שבוע כבר הייתי על המטוס בדרך לחברתי בניו יורק. חשבתי לעצמי איזה מזל שהיא סיפרה לי על האפשרות של הלוואות אקספרס על מנת שאוכל לממן את הטיסה הזו בתזמון כל כך קצר. כל כך הייתי זקוקה להפוגה הזו ובאמצעות הטיסה לניו יורק אוכל לקבל קצת שקט ופרספקטיבה על מערכת היחסים הזו ועל הפרידה שבאה בעקבותיה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

הום סנטר -שפץ ביתך

ב מאי 30 , 2016
אחת החנויות הותיקות ביותר שאני אוהבת היא הום סנטר. תמיד אמצא שם את הדברים שאני מחפשת לבית מהקטן ועד הגדול. ממחט ומסמר ועד ריהוט גן וזה אחד הדברים שאני אוהבת בהום סנטר.   לכאורה הום סנטר מכוונת לאנשים שרוצים לשפץ את ביתם, אך לר רק בכך עסקינן. אמנם יש בהום […]

You May Like