חדש בשוק: מוצרים לשיער שלא ישאירו אותך אדישה

קשה לך להתחיל את היום כשהשיער שלך נראה עייף או מרדן? אספנו עבורך מספר מוצרי שיער שיגרמו גם לשיער המאתגר ביותר להיראות בשיאו

לתת כבוד לשיער כסוף

אם פעם הרוב המוחלט של הנשים היה צובע שיער כסוף, כיום לא רק שכסוף הפך להיות חלק מהאופנה אלא שנשים רבות אפילו בוחרות לצבוע את שיערן לכסוף במספרה. ד"ר פישר זיהו את המגמה הזו, והוציאו סדרת מוצרים בשם Silver שמתאימים בדיוק לשיער כסוף. תוכלי למצוא בסדרה הזו שמפו עם רכיבי לחות ייחודיים, שמפו נוסף שמותאם לשיער שהוחלק, מרכך שמגן על הגוון וכמובן גם מסכת הזנה ששומרת על הרכות של השיער לאורך זמן. אז אם חיפשת מוצרי שיער שמבינים אותך, אין ספק שמצאת!

קניית מוצרי שיער
מוצרי שיער שכדי לך להכיר

להרגיש בים בכל רגע

כשהקיץ בשיאו, כל רגע מחוץ לים מרגיש כמו רגע מבוזבז. ובכל זאת, לפעמים יש לנו סידורים שאינם בקרבת החוף, ובדיוק לרגעים כאלה יש את הספריי Bushwick Beach של Amika. הספריי הזה נמצא תחת הקטגוריה של מוצרי שיער שממש לא כדאי להוציא מהתיק. הוא שומר על איכות השיער ועל המראה שלו, ובמקביל גם נותן לו לוק גלי ולא מוקפד מדי. מהסוג שמקבלים רק אחרי טבילה במי ים, וגורם לנו להתגעגע אליהם כל כך. 

ליהנות משיער מושלם, גם כשאין זמן

כשמדברים על מוצרי שיער לקיץ, שמפו יבש הוא ללא ספק אחד מהמנצחים. לצד היתרון הבולט של הקיץ שמגיע עם היכולת ללכת לים, ישנו גם האויב האמיתי שלו – החום. אין דבר שרובנו מחכות לו יותר במהלך היום מאשר להגיע הביתה ולחפוף, אבל לפעמים יש לנו לו"ז עד מאוחר והשיער פשוט מאבד מהחיוניות שלו. נשים רבות כבר מכירות את יתרונות השמפו היבש במצבים כאלה, ואם את עוד לא אחת מהן – הגיע הזמן. 

שמפו יבש הוא תרסיס שיש לפזר על השיער באזור השורשים, לנער היטב על מנת להוריד את המראה האבקתי ולעצב בהתאם לצורך. השמפו מחזיר לשיער את הנפח שהולך לאיבוד לפעמים, מגיע עם ניחוח רענן ומאפשר לנו להרגיש כאילו הרגע חפפנו. כן, גם אם זה לחלוטין לא המצב. קיימים מגוון מוצרי שיער תחת הקטגוריה של שמפו יבש, ולאחרונה יצא השמפו היבש של Moroccan Oil. אם את שייכת לחובבות המוצרים שלהם, ודאי לא תרצי לפספס.

לנצח במלחמה נגד הקרזול

בעיה נוספת שנשים רבות נאבקות בה ללא הצלחה היא המלחמה בקרזול. התחושה הזו שאנחנו יוצאות מהבית במראה של מיליון דולר, וכעבור מספר דקות כבר מפסידות לטמפרטורות. הסרום של Kerastase לשיער שעבר הבהרה, הוא אחד מבין רשימת מוצרי שיער שמצליחים להשיג את המטרה הזו. הוא מגן עליו מפני קרזול וגם מחזק ומפחית שבירה שלו, ואת כל זה הוא עושה ישר אחרי חפיפה וגם על שיער יבש. 

מוצרי שיער בהתאם לגיל שלך

בפנטן מודעים לעובדה שהשיער שלנו משתנה עם השנים, והשיקו ליין מוצרי שיער שמותאמים בהתאם לקטגוריות גיל שונות ולצרכים שונים של כל אישה. החל משמפו שמונע קרזול לא רצוי, דרך מסכה לשיקום ועד למרכך לשיער במראה עשיר ומלא.  

רכישת מוצרי שיער
מוצרים לשיער שלא ישאירו אותך אדישה

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You May Like