ליסינג פרטי | ליסינג מימוני

ליסינג פרטי

רכישת רכב היא עסק יקר בארץ. בניגוד למדינות שבן כלי רכב מיוצרים, כגון ארצות הברית, מדינות שונות באירופה ומדינות המזרח ומערב אסיה, ישראל רוכשת את כלי הרכב שנע בכבישים של יצרנים מעבר לגבול. עובדה זו בעיקר מעלה את המחיר של ההשכרה. יבוא רכב לייבא יש הוצאות, תחבורה, מסים שרמת המדינה והיבואן צריכים להרוויח כסף. פתרון נוח למצב לא נעימות, זה ליסינג מימוני פרטי.

מהו כלי רכב ליסינג?
כשאתה אומר הולך לחכור חברת רכב ליסינג שמציעה את זה. החכירה יכולה להיעשות לאורך זמן, במגוון רחב של אפשרויות תשלום ומגוון של תנאים מגוונים. לפעמים הרכב יכול לעבור לרוכש, ולפעמים זה הוא למעשה השכרת הרכב לחברת הליסינג. חברות רבות משתמשות בשירותים שלהם וחברות ליסינג על ידי יתרון גדול: הם מקבלים לרשות צי טובה ושימושיים עוזר תפעול השוטף של החברה בעת תחזוקת הרכב היא באחריות חברת הליסינג. אם משהו קורה לרכב, החלפת החברה שוכרת את הרכב ברכב אחר, או להחליף לדאגות תיקון.

ליסינג מימוני פרטי: מה הייחוד שלה?
ליסינג הוא ליסינג מאפשר ללקוחות לשכור או לקנות מכונית תמורת תשלום חודשי קבוע, על פני תקופות שונות שנקבעו בהסכם בין הלקוח והחברה. פתרון זה מאפשר ללקוח להחליף את הרכב כרצונם, מבלי שיצטרך לשלם מחיר מלא עבורו ולבזבז זמן מחפש קונים כאשר רוצה למכור אותו.
ליסינג מימוני פרטי הוא קונה לכל דבר של חברת ליסינג רכב צי. הרכב הוא לא חדש וצריך לזכור שהוא היה בשימוש ללקוחות אחרים, אבל זה נשמר היטב ובמצב טוב ברוב המקרים.הלקוח משלם עבור הרכב בתשלומים, ובמקרים רבים 36 חודשים, ובתום תקופה זו, בעלות מלאה עוברת. זהו למעשה סוג של משכנתא על המכונית, רק הרבה פחות מעיק.

בתום תקופת תשלום הרכב יש תשלום סופי גבוה יותר מהסכום של כל תשלום.הסכום הסופי ששולם עבור הרכב בדרך כלל יהיה גבוה ממחיר המחירון של רכב מאותו הסוג, אבל ההבדל הוא בדרך כלל להצדיק את ההוצאה בגלל צורת הנוחות של תשלום ופיצוי. חברות ליסינג רבות מאפשרות ללקוח לשנות את הרכב לרכב חדש יותר בסוף תקופת התשלום, ולהיכנס לתקופת תשלום נוספת. יתרון זה הוא האפשרות לשנות את ההרכב של מכונית חדשה בכל שנה בלי הטרחה עבור הלקוח.

אם כך, ליסינג מימוני פרטי הוא פתרון מהיר וקל למי שלא יכול להרשות לעצמם עמלות גבוהות על כלי רכב כגון רכישה טובה, שנתון סטטיסטי חדשה יחסית נורמלית, וליהנות מרכב חלום עבור תשלום חודשי קבוע ונוח.

חברות ליסינג פרטיות במרכז עם מספר רב של דגמים
חברות ליסינג פרטיות במרכז, יש מספר רב של דגמים, כפי שמופיעים כאן:

1) בקטגוריה של מכוניות מיניות (מכוניות קטנות כל כך מאוד מאוד חסכוניות) – סוזוקי אלטו, סקודה Sitigo, ניסן עושה, פיקנטי קאיה, פיג'ו 107, סיטרואן C1, שברולט ספארק, יונדאי I10, פיאט פנדה, הזדקנות טויוטה.

2) בקטגוריה של מכוניות מיני סופר (מכוניות משפחתיות גדולים ומיני הקטן שלו) – אופל קורסה, סוזוקי סוויפט, פורד פיאסטה, i20 יונדאי, פיאט פונטו, סקודה פאביה, פיאט 500, רנו קליאו, סיאט איביזה.

מודעות גוגל

3) בקטגוריה של מכוניות משפחתיות (הגודל מתאים למשפחות עם ילדים גדולים יותר) – סיטרואן C4, מיצובישי לנסר, טויוטה קורולה, מאזדה 3, סוזוקי SX4, קיה פורטה, סקודה אוקטביה, פורד פוקוס, i30 יונדאי, הונדה סיוויק, רנו Floans.

4) קטגוריה Hminiwanim (מכוניות עם מספר גדול של מושבים) – רנו סניק, שברולט אורלנדו, פיג'ו 5008, סיאט אלהמברה, פורד גלקסי, i800 יונדאי, קאיה קרניבל, טויוטה סיינה.

5) בקטגוריה של כלי רכב פנאי (מכוניות צברו פופולריות בשנים האחרונות) – וולוו XC60, שברולט טראוורס, סובארו XV, ix35 יונדאי, רנו Kftz'or, Sfortaz קאיה, יונדאי סנטה פה, סקודה יטי, מקק ניסן, סובארו פורסטר , טויוטה RAV4, סוזוקי Crossover, מאזדה CX5, פיג'ו 3008, הונדה CR-V, פורד אקספלורר.

6) בקטגוריה של מכוניות המנהלים (מכוניות גדולות ומרווחות) – מאזדה 6, יונדאי i40, האופל Ainsignih, סיטרואן C5, טויוטה Awnsis, B4 סובארו, פורד מונדיאו, פיג'ו 508, רנו Ltitiod, סקודה מצוין, שברולט מליבו, קיה אופטימה, הונדה אקורד.

יתרונות שונים של ליסינג
מחירי הליסינג הם נוחים משום שיש לחברה ליסינג גדול, יש אפשרות לקנות יבואני מכוניות חדשים, הנחות משמעותיות, כי הם קונים בכל שנה מספר גדול של מכוניות.

חברה שהיא גדול ויש לו מוניטין בתחום הליסינג פרטי, אתה יכול לקבל סכום גמיש מקדמה, תחבורה מ15% 50%, הערך של הרכב.

יתרונות נוספים:

* יש אפשרות לעשות עסקת ליסינג פרטי, שתקבל רכב יד שני, ולכן לשלם סכומים נמוכים יותר של מקדמה, ואת תשלום חודשי.

* אתה יכול להחזיק תקופת ליסינג פרטית היא 48 חודשים הארוכים,, במקום 36 חודשים, ובכך להקטין את הגובה של המקדמה, או את גובה התשלום החודשי הקבוע.

* עסקות ליסינג פרטי, אפשריות בכל כמה שנים, לעבור למכונית חדשה, ללא בזבוז הזמן הכרוך במכירתו של רכב יד שני, קונים פוטנציאליים.

* ויש מגוון גדול של דגמים שונים, את כל הקטגוריות השונות, שעבור מכוניות נוסעים.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מה אתם יודעים על ניהול קיימות ?

ג אוק 21 , 2014
ניהול קיימות ניהול קיימות הינה מושג חדש הנכנס זה עתה למחוזותינו ועוסק בלא מעט נושאים שונים ומגוונים. הקיימות הינה תחום מוכר לרבים בהיבטיו השונים וזאת אף על פי שבמקרים רבים – רבים אינם מודעים לכך שנושאים המעסיקים אותם ברמה היומיומית משתייכים תחום של ניהול קיימות. בהגדרתה – קיימות הינה היכולת […]

You May Like