מחירי ארונות בגדים | ארון 2 דלתות | ארון הזזה – ארונות בגדים

ארונות בגדים

לכולנו יש כמויות לא מבוטלות של בגדים. בגדים שאנחנו לובשים ביום יום, לעבודה או בזמננו החופשי, בגדי בית שאנחנו לובשים כשאנחנו בבית, לרב הם בגדים נוחים ולא מוקפדים. בגדי לילה כמו פיג'מות או כותנות שאנו לובשים כשאנו הולכים לישון. בגדי ערב אותם נלבש כשאנו יוצאים לבלות בערב, והם בגדים חגיגיים יותר ויפים בסגנון שאנחנו אוהבים וכמובן יש את בגדי הארועים, שאינם תופסים הרבה מקום בארונות הבגדים שלנו ומהווים חלק קטן מכלל הבגדים, הם ישלפו מארונות הבגדים שלנו כאשר יש ארוע מיוחד כמו חתונה או ברית וילבשו ליום אחד ויחזרו שוב לארון לעוד ימים ארוכים.

כמובן שכל הבגדים שיש לנו מסודרים בארונות בגדים ומקוטלגים ומאורגנים בסדר כלשהו. כל אחד וארונות הבגדים שלו, כלומר כל אחד עודה לעצמו את הסדר בארון שנח ומתאים לו.

יש אנשים שיסדרו את ארונות בגדים שלהם לפי צבעים. כאשר בכל מדף מקופלים בגדים בצבע אדום למשל, מדף שני מקופלים בגדים בצבע אפור וכן הלאה. סידור ארונות בגדים על פי צבע, מתאים בעיקר לאנשים שחשוב להם להתאים צבעים, והם מקפידים על הצבעוניות של הבגדים שלהם ובכל יום בוחרים לפי מצב הרוח שלהם איזה צבע ילבשו היום. לאחר הבחירה, נכנסים לארון הבגדים ובוחרים מתוך המדף הרצוי את אחד הבדים. כך הבחירה והשליפה ממוקדת ומסודרת ואין צורך לתוח את כל הבגדים המקופלים בעת הבחירה.

יש אנשים שמסדרים את ארונות הבגדים שלהם בתליה בלבד. ממש כמו בחנות בגדים פורשים את בגדיהם לרווחה על קולבים. היתרון בסידור שכזה שהבגדים פתוחים וניתן לראות בדיוק איזה בגד זה והאם הוא מתאים כרגע או לא, ולא צריך לפתוח בגדים שקופלו ולקפל שוב בחזרה. החסרון כמובן שלא לכל אחד יש ארונות בגדים שמתאימים לסידור שכזה. שכן ארונות בגדים שכאלה יצטרכו להיות גדולים ורחבים במיוחד ובעלי תאים גבוהים המתאימים לתליית בגדים.

לכל ארונות בגדים יש את הסידור שלהם ובכל אחד מארונות בגדים נוכל להבין את ההגיון שבסידור רק אם נכיר את בעלי הארון שכן, סידור הארון יכול ללמד אותנו רבות על אופי האדם והיכולות שלו והמאפיינים שלו. ארונות בגדים במובן הזה הן למעשה מיקרוקוסמוס של הבית.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

רנו פלואנס משפחתית | רנו פלואנס מליסינג | מחיר רנו - רנו פלואנס

ג ינו 26 , 2016
רנו פלואנס בבואנו לקנות רכב ולבחור ברכב הטוב ביותר, כמו בכל דבר בחיים יש לעשות בחירה שקולה. גם בבחירת רכב, יש לשקול את היתרונות והחסרונות ולהתאים לפי הצורך האישי. רכב שטוב לאחד אינו בהכרח טוב לאחר. כשמדובר ברכב לצרכים משפחתיים אין ספק שרנו פלואנס היא אחת המכוניות הטובות ביותר לצרכי […]

You May Like