מחירי צעיפים | צעיפים במבצע | צעיף צמר | צעיפים לנשים – צעיפים

מחירי צעיפים | צעיפים במבצע | צעיף צמר | צעיפים לנשים – צעיפים

סבתא שלי היתה סורגת צעיפים בכל הזדמנות שהיתה לה. היתה יושבת בחוץ על כסא נדנדה ישן כשבידיה מסרגה והחוט היה משתלשל על שמלתה ויורד ויושב ככדור מכורבל למרגלות הכסא. היא נהגה לשבת ולהסתכל על המתרחש בחוץ ולדבר אתנו ותוך כך היתה ממשיכה לסרוג. לפעמים הצעיפים שסרגה היו מוכנים תוך מספר שעות והייתי נהנית לראות את זה קורה כנגד עיני. ליצור יש מאין, לראות איך הצמר הזה נרקם יחד, עין אחר עין לידי צעיף ססגוני. לכולנו היו צעיפים לחורף שסבתא סרגה עבורנו. צעיפים בשלל צבעים ודוגמאות שהיה נעים לכרוך סביב הצוואר ולהתפנק אתם כשיוצאים החוצה לקור של החורף. גם בבית היה נעים ללבוש את הצעיפים המחממים והנעימים האלה ולחקם שמורים עמי עד היום.

כיום הצעיפים הם פריט אופנתי חי ובועט בעולם האופנה ולא רק בימי החורף הקרים כפריט שמחמם את הצוואר. בישראל שאינה סובלת מטמפרטורות נמוכות קיצוניות ומחורף קשה, אין צורך משמעותי בצעיפים כפריט שימושי ורב הצעיפים הם פריטים קישוטיים והם למעשה אקססוריז אופנתי. הצורך ללבוש אאוטפיט שלם ולתת זריקת צבע קטנה שתעשה את הלוק שלם יותר הוא צורך קבוע לכולנו והצעיפים משמשים בהרבה מהמקרים כפריט שנותן פיניש , גימור קטן ללוק שלם. לפעמים הצעיפים יכולים גם לתת את הטון בלבוש. לעתים ניתן ללבוש אאוטפיט שלם קלאסי בצבע אחיד ומונוכרמטי והצעיף הוא זה שמכתיב את הטון את האוירה האופנתית ואת מרכז הכובד ותשומת הלב.

צעיפים ניתן ללבוש לא רק במיגוון דגמים וסגנונות, אלא גם בדרכים רבות. יש צעיפים קצרים שמוצמדים לצוואר. יש צעיפים ארוכים שניתן לכרוך אותם מספר פעמים סביב הצוואר ועדיין ישאר שובל ארוך שמשתלשל על הבגדים. יש סוגים רבים של קשירות לצעיפים וכל קשירה של צעיף מאפשרת לוק שונה ואופי שונה של הלובש אותו. לוק מוקפד, לוק צעיר ושובב או לוק סקסי נשי. למעשה ניתן ליצור מראה בסגנונות שונים רק על ידי הפריט הקטן הזה הצעיף. ולכן חשיבותם של הצעיפים לעולם האופנה הוא גדול וערכו של הצעיף הפך להיות מעבר לצעיף הסרוג של הסבתא, הוא הפך להיות אקססוריז חובה בכל קולקציה ובכל ארון.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מחירי ארונות בגדים | ארון 2 דלתות | ארון הזזה - ארונות בגדים

ב ינו 25 , 2016
ארונות בגדים לכולנו יש כמויות לא מבוטלות של בגדים. בגדים שאנחנו לובשים ביום יום, לעבודה או בזמננו החופשי, בגדי בית שאנחנו לובשים כשאנחנו בבית, לרב הם בגדים נוחים ולא מוקפדים. בגדי לילה כמו פיג'מות או כותנות שאנו לובשים כשאנו הולכים לישון. בגדי ערב אותם נלבש כשאנו יוצאים לבלות בערב, והם […]

You May Like