מחירi30 יונדאי – המשפחתית החדשה שלנו

 

אחת לכמה שנים אנחנו מחליפים את הרכב. בתחילה היינו מחליפים רכב כל שלוש שנים דרך העבודה של בעלי אבל מאוחר יותר היינו קונים רכב באופן עצמאי ומתקזזים על עלויות הרכב מול העבודה שלו. כאשר הבת הגדולה שלי הוציאה רישיון נהיגה רצינו למצוא רכב שיהיה בטיחותי עבור נסיעה עם הילדים הקטנים שלנו אבל גם שיתאים לה ולאימון שלה כנהגת חדשה. מחירi30  יונדאי היה הרכב הנבחר ללא כל סימני שאלה. היה ברור לנו שמחיר i30 יונדאי הוא הרכב המתאים ביותר לצרכים שלנו בנקודת הזמן שבה היינו. התחלנו לעשות סקר שוק ולבדוק מה הרכבים המוצעים אשר יתאימו גם לצרכים של משפחה עם ילדים קטנים וגם רכב נוח ובטיחותי לתרגל בו נהיגה למי שרק קיבלה רישיון.

כל סוכנות רכב שעברנו בה אמרה בפה אחד מחיר i30 יונדאי. גם כאשר בדקתי במספר אתרים ברשת האינטרנט התשובה הייתה זהה: מחיר i30 יונדאי היא המומלצת ביותר. החלטתי להתייעץ עם אבא של חברה טובה שלי שהוא בעל מוסך ולכן נטול אינטרסים. צלצלתי אליו והסברתי לו שאנחנו מחפשים רכב חדש, אשר יתאים גם לנהיגה בטיחותית עם הילדים וגם לבת הגדולה שלנו אשר קיבלה רישיון נהיגה לפני מספר שבועות. היה שקט בקו השני למספר שניות ואז הוא אמר חגיגית שמחיר i30 יונדאי הוא הרכב המתאים ביותר לצרכים שלנו. התשובה שלו היא זו שהכריעה את הכף. יום למחרת התחלתי לעשות סקר שוק ולבדוק היכן הכי כדאי לקנות את מחיר i30 יונדאי.

בדקתי איפה נותנים את תקופת האחריות הכי ארוכה, היכן התשלום הכי טוב וכן מתי אקבל לידיי את הרכב במהירות האפשרית. בסופו שבר בחרתי סוכנות ספציפית שממנה רכשתי את הרכב ואז פניתי לעשות לו ביטוח כי הביטוח עבור נהג חדש הוא יקר יותר מאשר ביטוח לנהג ותיק ולכן הייתי חייבת להסדיר את הנושא הזה לפני שהבת שלי תיקח את הרכב ותנהג עליו לכל מקום. לאחר הסדרת הביטוח נהגתי ברכב הביתה ונסעתי עם הבת שלי לנסיעת מבחן שלה לראות איך היא מסתדרת עם הרכב.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

הלוואות אקספרס – חופשה בניו יורק בהחלטה של רגע

ב מאי 23 , 2016
  עד לפני חודשיים היה לי בן זוג במשך שלוש שנים. מאוד אהבתי אותו אבל הרגשתי תקופה ארוכה שמשהו לא בסדר. בכל פעם ששאלתי אותו אם משהו יושב עליו הוא התחמק ולא נותן תשובה ברורה וחד משמעית. לאחר כשבועיים הגיעה הבשורה המרה. הוא ביקש שניפרד. על אף שהדבר היה לי […]

You May Like