מטבח מודרני -מגולם לפרפר יפהיפה

כל הזכרונות שהיו לי ממטבחה של אמא נעלמו לרגע אחד של פליאה והשתוממות, בעודי עומדת במטבח מודרני החדש שלה.

 

יותר משלושים שנה של חיים סביב המטבח הישן מעץ, ריחות הבישול שעולים מהסירים על הכיריים הותיקים וישיבה על דלפק עץ ישן. זכרונות ילדות במטבח של אמא.

 

ולפתע הכל השתנה ונעלם כלא היה. זה כבר לא אותו מטבח וההרגשה כבר אינה אותה הרגשה.

 

מטבח מודרני חדש ויפהיפה מעוצב ושיקי מאובזר בכל אותם אביזרי מטבח מודרני שניתן למצוא בעולם המודרני שאנו חיים בו.

 

עומדת במטבח מודרני חדש ומרגישה תחושות אחרות לגמרי מפעם, מימד חדש, עולם אחר, קידמה, ניסיון חיים, שינוי, אסטתיקה מתוחכמת וחדשה, עיצוב נקי ומודרני ששם את כל הישן והכבד מאחור.

 

לפתע המטבח מודרני של אמא הוא כבר לא העבר, הוא העתיד. נוטע תקוות חדשות לשנים הבאות. לבישולים וריחות הבישול של אמא במטבח מודרני מעוצב ונעים, חדווה לעיניים, אסטתיקה שתואמת את החיים שלנו כיום ומוציאה החוצה את כל האלמנטים העיצוביים של פעם שכבר לא שייכים יותר לעולמנו.

 

לפתע אני מתמלאה בתחושות אחרות, חדשות, רוח של שינוי וצקווה לעתיד חדש בעודי עומדת שם במטבח מודרני חדש של אמא שהיה פעם משהו אחר. כמו גולם שהבשיל ובקע ממנו פרפר יפה מלא בחיים חדשים.

 

אני מתבוננת באמא רוקחת בסירים במטבח מודרני החדש שלה. אני מתבוננת בה ורואה אותה לפתע באור אחר, חדש, היא קרובה אלי יותר, מדברת בשפה העיצובית שלי, הדור החדש שמאס באסטתיקה הישנה והלא רלוונטית.

 

אמא שתמיד בישלה ועבדה במטבח ישן צפוף ועמוס, כבד ומיושן, הפכה לאמא אחרת במטבח מודרני, רעננה, צעירה יותר, קרובה יותר ורלוונטית. חיה, תוססת מבינה את השפה של ההווה ושל העתיד.

 

ונדמה כי לא רק אני רואה את אמא באור חדש במטבחה החדש, גם היא מרגישה אחרת. מרגישה יפה,צעירה ומלאת התרגשות מהמקום הבטוח שלה, המטבח שאותו היא כל כך אוהבת, הוא כעת מקרין עליה את אורו החדש המודרני, העכשווי, המעודכן והכל כך רלוונטי.

 

מטבח מיושן שהפך למטבח מודרני, גולם שהפך לפרפר יפהייפה.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מתחתנים? אם תקראו זה יהיה באולמות במרכז

ה יונ 9 , 2016
עונת החתונות בפתח והמון זוגות מתלבטים היכן ואיפה הכי כדאי להתחתן. ישנם כמה פרמטרים שצריכים התחשב בהם לפני שבוחרים אולם אירועים, אך החשוב והקריטי מכולם הוא מיקום האולם במפת הארץ. כמובן שאם אתם דור חמישי בצפון או בדרום וכל משפחתיכם וחברכים גרים שם אתם לא תתחתנו באולמות במרכז. אבל אם […]

You May Like