מכירות בעולם וירטואלי -חנות אינטרנט

לעסקים רבים , חנות אינטרנט היאפתרון מתאים למכירה און ליין כשאר זו מעניקה עבורם דרך מצויינת למכור את המוצרים או השירותים שלהם וחוסכת זמן של נסיעות או שיווק מדלת לדלת, חוסכת במשאבים ובכח אדם ומותאמת במאוד לחיים היום שפזורים על פני הרשת האינטרנטית.

 

לקוחות רבים לכל סוגי העסקים משוטטים במרחבי הרשת וברשתות החברתיות וכך נחשפים לחנות אינטרנט זו או אחרת שעסקים חושפים אותם.

 

לעתים שיטוט אקראי ברחבי הרשת האינטרנטית יכול להוביל כל קונה פוטנציאלי לחנות אינטרנט בה הוא ירכוש מוצר או שירות שהוא מעוניין בו ואפילו מבלי להתכוון לכך, כלומר מבלי לחפש בכוונה את השירות הזה, רק על ידי שיטוט הוא ניתקל באותה חנות אינטרנט וחושק בקניה של מוצר או שירות שהיא מציעה.

 

לכל חנות אינטרנט יש אופי משלה והוא נבנה בדיוק כמו חנות רגילה. כמו שבבניית חנות במרחב האמיתי יש צורך להגדיר מטרה, לחשוב על קונספט, להחליט על העיצוב, ועוד החלטות רבות.

כך גם בחנות אינטרנט קיימים תהליכים דומים אלו.

גם בהקמת חנות אינטרנט יש לחשוב על קונספט מוצלח לחנות שייחד את העסק ואת המוצרים שלו ויהיה ייחודי ושונה ויבלוט במרחב הוירטואלי מיתר חנויות האינטרנט הקיימות כיום ברשת.

 

החלטות על עיצוב גם הן חשובות מאוד בבניית חנות אינטרנט. עיצוב לחנות אינטרנט לילדים למשל יצטרך לדבר בשפה הנכונה שפונה לאם ולילד. הצבעים צריכים להיות בהתאם וכן האימג'ים, הפונטים ואפילו השפה עצמה, צריכה להיות מותאמת לקהל היעד שהוא לרב אמהות.

לעומת חנות אינטרנט למוצרי רכב שהיא פונה לרב לאוכלוסיה גברית בוגרת ובמקרה הזה העיצוב יהיה חייב להתאים לקהל הגברי ולדבר בשפה שלו.

החלטות כאלו הן חלק מהעבודה הרבה המושקעת בעת בניית חנות אינטרנט. החלטות עיצוביות ותדמיתיות הן רק חלק קטן מהמכלול של אותן ההחלטות והבחירות שכל עסק עושה לעצמו כשהוא מקים לעצמו חנות אינטרנט.

אם הבחירות יעשו בצורה נכונה ועל ידי הכוונה מאנשי מקצוע המבינים את השוק, יוכל העסק להנות מחנות אינטרנט מצווינת שממושכת בקלות לקוחות ומביאה כניסות רבות של קונים פוטנציאלים.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מחפשים אולם אירועים? -אולמות אירועים במרכז

א מאי 1 , 2016
מאז ומתמיד היו חגיגות משפחתיות שמחה רבה עבור כל בני המשפחה ואף עבור המוזמנים אשר מגיעים לאותו אירוע. כאשר הולכים בעלי אירוע לחפש אחר אולמות אירועים ניתן לראות שהם בדוקים אולמות שונים עד אשר הם מוצאים את האולם המתאים במיוחד עבורם. ישנם כאלו אשר יחפשו אחר אולמות אירועים במרכז וישנם […]

You May Like