קורס coaching- לקחת את החיים בידיים!

קורס coaching- לקחת את החיים בידיים!

 

קורס coaching הפך לפופולארי ברחבי הארץ לכל מי שרוצה לקחת את חייו בידיים ולשנות אותם מן היסוד. לקורס כזה ישנה תרומה והשפעה רבות על חיי המשתתפים שבו והם זוכים להעביר זאת הלאה לאחרים ובכך להרחיב את מעגל ההשפעה. על הכלים שמעניק קורס coaching לשיפור איכות החיים במאמר הבא.

 

קורס coaching– מהגדרת מטרות ועד שינוי באורחות החיים

 

רוב המשתתפים בקורסי האימון מעוניינים לפתח קריירה שנייה אשר תעניק להם סיפוק בכך שהם יוכלו לקדם אנשים אחרים. אולם, התהליך עצמו מתחיל בתרומה שהוא מקנה למשתתפים עצמם. ראשית כל, הקורס מאפשר הגדרה מדוייקת של יעדים, חזון ומטרות. צוות המרצים המורכב ממנטורים ומאמנים מסייעים במיקוד של המטרות קצרות וארוכות הטווח של המשתתפים וכך הם יודעים לאן הם מעוניינים לחתור.

 

פרט להגדרת מטרות, קורס coaching מאפשר, וזו גדולתו העיקרית- הסרת מחסומים מעכבים אשר מתבטאים בתבניות חשיבה ואמונות שליליות. המשתתף לומד לחקור את האמת שמאחוריי האמונות הללו, מה מחזיק אותן ועל מה הן יושבות. כך, הוא יכול להמיר אותן באמונות חיוביות ומקדמות.

 

כאשר לאט לאט לומדים להסיר את הקליפות, החיים עוברים לנוע בקצב איטי ורגוע יותר. משתתפים שלקחו חלק בקורסים כאלה מספרים שלאט לאט החיים מתאזנים יותר ויותר ובהתאם לכך גם הרגלים ישנים- שלכאורה אין נראה שאין להם קשר לתהליך האימוני- מוסרים. למשל, קצב הנשימה הופך להיות איטי יותר. אורח החיים והכושר הגופני משתפרים.

 

לסיכום, קורס coaching מעניק משמעות רבה ללוקחים בו חלק עוד לפני שהם תורמים מנסיונם לאחרים. אנשי הצוות מלווים את המשתתפים ומעניקים להם גיבוי והדרכה מלאים והם זוכים לשיפור משמעותי באיכוץת חייהם. כל החיים נעים בקצב אחר, רגוע ומפוקס יותר. הקורס מומלץ לכל מי ששואף לקדם את חייו ולעורר בהם שינוי ועל ידי כך להשפיע גם על אחרים.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

קורס שחייה | חתירה | שחיית חזה - שחיית חתירה

א אוג 2 , 2015
קורס שחייה | חתירה | שחיית חזה – שחיית חתירה קיימים סוגים שונים של שחיות, כאשר כל אחת מהם היא דרך בכדי שיהיה ניתן לנוע במים ולא לחשוש מטביעות. השחייה היא למעשה ביצוע של פעולה הנעשה באמצעות הידיים וגורם לכך שהאדם יוכל לנוע בבטחה במים. בין הסוגי שחייה השונים ישנה […]

You May Like