איך אוכל להגדיל את נפח הגלישה באתר שלי?

בניית אתר הינה תהליך ארוך ויקר, אשר לעיתים קרובות מתגלה כלא משתלם

בעלי עסקים קטנים וגדולים השואפים להגיע לקהל לקוחות חדש מהר ככל האפשר, לרוב בוחרים להשקיע כסף וזמן בכמות לא מבוטלת בפרסום מסוגים שונים. בניית אתר אינטרנט הפכה בשנים האחרונות לנפוצה ביותר, עקב העלייה המטאורית בכמות הלקוחות המחפשים שירותים שונים באינטרנט, ועקב שיפור טכנולוגיית בניית אתרים ובעלי מקצוע המציעים את שירותיהם בתחום. הכסף המושקע לעיתים קרובות מביא לתוצאות שנראות בהתחלה כמבטיחות, אתר מהודר, עיצוב נקי ויפה ומידע לכל דורש על העסק והשירותים אותם הוא מציע. רק לאחר מספר שבועות כשנתוני התעבורה האינטרנטית אינם מצביעים על עלייה בנפח הכניסה והגלישה באתר, אנו מתחילים להבין שמשהו אינו כשורה. אותו משהו הוא שהזנחנו ולא השקענו כלל בקידום אתרים.

כיצד אוכל לבצע קידום אתרים בגוגל באופן עצמאי ופשוט

קידום אתרים בגוגל הינו תהליך לא פשוט, המצריך ידע רב על דרך פעולתו של מנוע החיפוש. באופן כללי על מנת להגדיל את נפח התעבורה באמצעות עבודה עצמאי, יש צורך בהשקעה של זמן לא מועט. זמן זה צריך להתחלק בין הפעולות הבאות:

  • יצירת תוכן: לשם קידום אתר בגוגל חשוב מאוד שמילות החיפוש הפופולאריות לנושא העיסוק שלך יופיעו במלואם בדפי המידע הפנימיים של האתר. הדרך הטובה ביותר היא לבצע באופן עצמאי כתיבה של מאמרים רבים כאיש מקצוע, אך ישנה גם אפשרות להזמין מאמרים כתובים על ידי כותב חיצוני שלרוב יפלו ברמתם, אך יספיקו לקידום אתרים בגוגל. חשוב מאוד לא לשכוח לבצע בדיקה אחר מילות החיפוש הפופולאריות על ידי הכללים שמציע גוגל לפני כתיבת דפי התוכן.
  • שימוש ברשתות חברתיות: שימוש ברשתות חברתיות כגון פייסבוק טוויטר אינסטגרם ואפילו בלוגים יכול לעלות את נפח התעבורה לאתר שלך ולהגדיל את מספר הלקוחות. הפניות וקישורים מאתרים אלו יהיו יעילים לקידום אתרים בגוגל ויעלו את המיקום שלך בתוצאות החיפוש.

חשוב מאוד להשקיע בקידום האתר באופן שוטף

קידום אתרים הוא תהליך הדורש השקעה במשך זמן. רצף קצר של עיסוק בנושא איננו מספיק, ויגרום לשקיעת האתר למטה בתוצאות החיפוש תוך זמן קצר.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מצרכים | קניות | סופרמרקט - קניות באינטרנט

א פבר 22 , 2015
קניות באינטרנט לשימוש נוחים אינטרנט אתרי מגוון באמצעות למעשה, קניות. לערוך יותר הרבה קל המודרניבעידן באתרים נערכות באינטרנט הקניות פשוטות. דקות בכמה באינטרנט קניות לערוך ניתן לתפעולוקלים ובמחירים זמינים ממוצרים ליהנות יוכל ברשת בשימוש רגיל שאינו מי שגם כך להבנה וקליםזמינים שכיום הרי טרחה מעט ולא רב זמן לוקחות הקניות […]

You May Like