רפטינג נהר הירדן – אטרקציה לקיץ

אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת לחודשי הקיץ, בצפון תוכלו למצוא את רפטינג נהר הירדן שיספק לכם ולכל המשפחה והחברים בילוי מצוין- גם אתגרי, גם חווייתי ובעיקר הרבה מאוד מים צוננים.

כשהקיץ מגיע, סוף כל סוף יש הזדמנות לחזור לטבע ולעשות אטרקציות בשטח הפתוח. אם אתם מחפשים אטרקציות לחודשי הקיץ, רפטינג נהר הירדן שבצפון יספק לכם שעות על גבי שעות של בילוי מצוין לכל החברים והמשפחה- גם חווייתי, גם אתגרי ובעיקר הרבה מים צוננים.

רפטינג נהר הירדן
חברים נהנים ברפטינג נהר הירדן

שלל אתגרים באתר הנופש רפטינג נהר הירדן

מתחם הרפטינג  נמצא בסביבה קסומה ויפה עם הרבה ירוק בעיניים, והוא ממוקם בצמוד לקיבוץ גדות, כ 10 דקות מראש פינה. במתחם יש אפשרות לעשות לינת שטח, הכוללת שירותים ומקלחת, כך שהטיול שלכם יכול להימשך הרבה מעבר למספר שעות במהלך היום.

מתחם נהר הירדן כולל מגוון אטרקציות מיוחדות, איתן אתם יכולים להרכיב לכם את יום הכיף האתגרי המושלם. הנה כמה מהאטרקציות שתוכלו למצוא במתחם:

– שייט: אתם יכולים לשוט בנהר הירדן בסירות נהר או בקיאקים, במסלול שנמשך שעה בערך ומתאים לכל הגילאים.

– רפטינג: המקצוענים שביניכם יכולים לבחור ברפטינג אתגרי. שימו לב לגיל המינימלי הנדרש לאטרקציה זו.

– טיול אופניים: ניתן לצאת לטיול אופניים על גדות הנהר, במסלול עם נופים עוצרי נשימה. מדובר באתגר רגוע אך מרתק שמתאים לזוגות ומשפחות. רכיבה בריאה לגוף ולנפש פעילות  אתגרית ומהנה בו זמנית

– אומגת ענק: האומגה נפרשת על 70 מטרים ומסתיימת בתוך מי נהר הירדן.

– טיול ג'יפים שחוצה נחלים וכולל עצירה בבריכה טבעית.

– טיול ריינג'רים בשטח הפתוח עם עצירה בג'קוזי.

הרשימה כוללת עוד מגוון רחב של אטרקציות, שכולן יהפכו את הטיול שלכם לחוויה מיוחדת במינה.

בין אם בחרתם להישאר ללינה לילית בשטח ובין אם לא, תוכלו לסיים את היום שלכם עם ארוחה טעימה במסעדת איסקנדר השוכנת על גדות נהר הירדן, לנשום אויר צלול ולהזכר ביום המרתק שעבר.

לסיכום, רפטינג נהר הירדן הוא הרבה יותר ממתחם לרפטינג, ויש בו היצע גדול של אטרקציות שלא תוכלו להישאר אדישים להן. אז לכו עם המשפחה, החברים או בני הזוג, ותרכיבו לכם יום כיף מלא אתגר והרפתקאות.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ניהול דף פייסבוק + ניהול עמוד פייסבוק

ג אפר 29 , 2014
פייסבוק הוא כבר מזמן מוצר להמונים וכמעט כל ישראלי מחזיק בחשבון פייסבוק כאשר מי שהם עצמאיים מחזיקים לרוב גם בעמוד פייסבוק עסקי לבית העסק או לשירות אותו הם מציעים. ניהול דף פייסבוק שכזה דורש ידע ועבודה נכונה. הרשת החברתית של פייסבוק שעשתה "עלייה" לישראל לפני מספר שנים כבשה את כולנו […]

You May Like