חנות בגדים | עיצוב אופנה | סטייל – אופנה

חנות בגדים | עיצוב אופנה | סטייל – אופנה

 

מהי אופנה?

זה לא כל כך קל לענות על השאלה, "מה היא אופנה?" כי זה אומר דברים שונים לאנשים שונים. אופנה היא אמנות. זה דת. זו עבודה. זה הצצה לאישיות. זה המשחקיות. זאת בריחה או תחפושת. זאת חגיגה לעיניים. אבל בסופו של דבר, אופנה היא הצהרה וביטוי לכל אחד מאתנו.

מעצב אופנה הצרפתי קוקו שאנל אמר פעם: "אופנה היא לא משהו שקיים בשמלות בלבד. אופנה היא בשמיים, ברחוב, אופנה קשורה לרעיונות, הדרך בה אנו חיים, למה שקורה."

זה נכון. אופנה אינה מוגדרת אך ורק על ידי בחירות הבגדים שלנו, אלא גם מועברת באמצעות הדרך בה אנו מציגים את עצמנו, את האישיות שלנו והשקפת העולם שלנו.

ההגדרה הבסיסית ביותר (וישר מהמילון), אופנה היא הסגנון השכיח או המותאם אישית, כמו בשמלה או התנהגות.

אז, מי בדיוק עונה על השאלה "מה היא אופנה"? מי מחליט מה אופנתי ומה לא? מה אין מה אאוט?

מעצבי אופנה

בתי האייקונים האופנה – פראדה, גוצ'י, שאנל – מכונים הוט קוטור, בצרפתית "תפירה גבוהה." מעצבים אלה מובילים את הדרך ביצירת טרנדים אופנתיים. בעוד שחלק מהעיצובים שלהם הם שערורייתיים ובלתי מציאותיים לחלוטין כאשר מדובר בשימוש יומיומי, בדרך כלל הנושא מותאם לגרסות מתאימות ללבישה.

תקשורת

מגמות אופנה לעתים קרובות התעוררו מדמויות בתוכניות טלוויזיה פופולריות, מגזינים וסרטים. "סקס והעיר גדולה", "השטן לובש פראדה", סרטים  אלה הציגו לנו עיצובים חדשניים .

אי אפשר באמת ללבוש את המקור של הבגדים שקארי בראדשו לובשת ב"סקס והעיר הגדולה" אך ניתן לקחת רעיונות והשארה מהלוק שלה וליצור את הלוק שלך.

סלבריטאים

מגפי UGG נכנסו לאופנה בזמן שסלבריטאיות כמו קייט הדסון וג'סיקה סימפסון החלו לנעול אותם.

לפניי כמה שנים הופיעו מגפיים אלה על סלבריטאים ברחבי לוס אנג'לס והפכו לפופולאריות ברחבי העולם שלפני כן אף אחד לא ייחס להם חשיבות .

מוזיקאים

המוזיקאים תמיד היו מאוד משפיעים כשמדובר בהכתבת אופנה. רוק 'נ' רול היא אופנה. אלביס הוא דוגמא לאייקון אופנה. בשנת 1950, כולם רצו להתלבש כמו אלביס. מה לגבי השיער של להקות ההאבי מטאל שהיה כל כך פופולרי בשנות ה -80?

רק בגלל שאתה לא יודע אם תיק של פראדה הוא סתיו 2007 או אביב 2008 לא משנה (אלא אם אתה עובד בתעשיית האופנה, כמובן). כל מה שחשוב הוא שאתה אוהב את זה ומבטא את זה בדרך שלך. זה אופנה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

ארונות נעליים | אחסון נעליים | ארון בגדים - ארון נעליים

ה אוג 6 , 2015
ארונות נעליים | אחסון נעליים | ארון בגדים – ארון נעליים ארון נעליים הם מבין הרהיטים הטובים ביותר שיש, אנשים רבים רוכשים רהיטים רבים משום שכל אחד מאותם רהיטים מעניק שימוש שונה. אלו אשר רוכשים ארונות יכולים להנות בכך מאחסונם של הבגדים, ישנם אף כאלו אשר רוכשים ארון נעליים משום […]

You May Like