איירפורט סיטי-מרכז עסקים סמוך לשדה התעופה

איירפורט סיטי

איירפורט סיטי הוא מרכז עסקים אשר ממוקם בסמוך לנמל התעופה בן גוריון והוא נפרס לאורך של כ- 750 דונם שכולם מיועדים לפיתוח עסקים. המתחם נקרא בשמו בשל הקרבה לשדה התעופה וניתן להגיע אליו דרך נסיעה על כביש 453 וכן בתחבורה הציבורית הזמינה מכל הערים.

המתאחם של איירפורט סיטי מאוכלס היום בעסקים, חברות, מחסני לוגיסטיקה ועוד. מעבר לכך במקום שפע של פתרונות הסעדה, מה שמאפשר לעובדי המקום לעבוד בנחת ולקבל את כל הצרכים שלהם במקום אחד. נכון לשנת 2014 עובדות במתחם החברות המובילות במשק והיד עוד נטועה והמקום פתוח ומזמין אליו עוד עסקים אשר רוצים להתפתח בסביבה עסקית מובילה.

איירפורט סיטי- קרבה לכל מקום

המתחם של איירפורט סיטי ממוקם בקרבה לערים המרכזיות בישראל ולא רק. במקום עובדים אנשים אשר מתגוררים בתל אביב, ירושלים, מודיעין, שוהם, לוד ועוד. הקרבה לכל מקום והיכולת להגיע ברכב מהכביש הראשי בנסיעה קצרה או דרך תחבורה ציבורית אשר מגיעה למקום מכל עיר שסובבת את המקום, מאפשרת לחברות לגייס עובדים בקלות מבלי לחוש במגבלה של כוח אדם או של עלויות נסיעות גבוהות. אין כל ספר שיצירת מתחם כמו איירפורט סיטי כללה חשיבה מערכתית רחבה ובה גם כיצד העובדים יגיעו למקום, היכן יאכלו את ארוחות הצהריים שלהם והיכן תוכל ההנהלה לקיים מפגשים חשובים.

מרכז קונגרסים במתחם

אחד מהמתקנים הקיימים במתחם איירפורט סיטי הוא מרכז הקונגרסים. במרכז ניתן לקיים מפגשי קהל גדולים, להזמין הרצאות ועוד. מרכז הקונגרסים בנוי על שטח של 4,300 מ"ר וניתן לערוך בו כנסים מסוגים שונים, כנסים אשר יכולים לשרת הן את בעלי העסקים השונים והן את אורחיהם. המתחם הרחב של איירפורט סיטי מאפשר לעסקים השונים להתרכז בעבודה כאשר לכל תנאי העבודה ולשירותים הנדרשים מסביב דואגת החברה המנהלת את המתחם.

חברת איירפורט סיטי בע"מ

חברת אירפורט סיטי בע"מ היא חברה אשר ציבורית אשר נסחרת בבורסה. החברה מתמחה בזיהוי של שטחי נדל"ן כבעלי פוטנציאל התפתחות והיא רוכשת את האזורים השונים על מנת לשבח אותם. החברה מביאה איתה ניסיון רב, מה שנראה בשטח ומאפשר לחברות השונות אשר פועלות במקום להתנהל במקסימום הצלחה. כאשר החברות הפועלות במקום לא צריכות לדאוג למתקנים השונים או לעובדים בצורה השוטפת, העבודה מתבצעת טוב יותר והעובדים נהנים במהלך יום העבודה שלהם. כל אלו אפשריים במקום הודות לניסיונה של החברה ולניהול המוקפד של המקום.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מכירים את ספירל פארק ?

א ינו 25 , 2015
ספירל פארק ספירל פארק אילת זוהי אטרקציה חדשה מהיוצרים של האייס ספייס. הספירל הוא מקום אשר מבטיח אל הבאים אליו, הנאה ייחודית ומאתגרת ביותר, אשר תגרום לכם להיות במצב של דופק מהיר, מאופן הדברים שתוכלו לבצע קיימים שם 3 מתקנים והם: מתקן אחד אשר נקרא "קרוסלה משוגעת" זהו בעצם מתקן […]

You May Like