אלה אתרי האופנה עם המחירים המשתלמים ברשת

קר מכדי לצאת החוצה, אין לכם זמן לשופינג או שאתם פשוט רוצים לקנות במחיר שווה? אתרי האונליין הם הכתובת שלכם. יצאנו לשטח (או לרשת) כדי לבדוק כמה מהשווים ביותר

הבגד הנכון לא רק עושה את האדם אלא גם משפר את מצב הרוח שלו, ואין דבר שמרומם מצב רוח יותר מאשר קנייה משתלמת. אם גם אתם רוצים לקנות ברשת כדי לחסוך זמן, ליהנות מפריטים נחשקים וכמובן גם לשלם פחות – אתם לא לבד. בשנים האחרונות חובבי השופינג הישראליים כבר למדו שהסטייל מחכה להם ברשת, והחלו לגלוש כדי להתחדש בכל מה שחסר להם בארון. עליונית, חולצת טריקו, שמלה לאירוע, קפוצ'ון לחורף בגד ים לקיץ ועוד, הכל במקום אחד.

במקביל, גם החברות הישראליות החליטו לספק מענה לצורך ההולך וגדל, עם אתרים שמצליחים להתחרות לא רע בכלל בכל אתרי השופינג הגדולים מחו"ל. מרגישים שארון הבגדים שלכם זקוק לריענון ולא בטוחים איפה להתחדש? הכינו את העכבר (ואת כרטיס האשראי) ובואו נתחיל:

אתרי אופנה
אתרי אופנה ישראליים
  1. אסוס "היכל התהילה" של אוהבי השופינג מרחבי העולם, הצליח לגרום גם לנו להתאהב. מדובר באתר בריטי לגברים ולנשים שמספק מענה הן בנוגע לביגוד והן לגבי מוצרים לבית, עם מגוון מותגים שונים. תוכלו למצוא בו פריטים של מעצבים, אך גם ביגוד משתלם בעלות ידידותית. מומלץ למי שאוהבים לחפור, לחפש ולמצוא בגד שאין לאף אחד אחר. שימו לב לתקופות הסיילים השונות, בהן אפשר ליהנות מאקסטרה הנחה.
  2. רנואר הרשת הישראלית שנפתחה אי שם בתחילת שנות ה-90, היא שם מוכר כמעט בכל בית בישראל. באתר של רנואר תוכלו למצוא מגוון פריטי לבוש מנצחים, שמתאימים בול למזג האוויר שלנו ומגיעים עם ים של סטייל. החל מהפריטים החדשים, דרך מבצעים מיוחדים ועד לביגוד לאירוע שמגיע עד אליכם. מחפשים פוטר מחמם, קפוצ'ון נעים או שמלה? רנואר הוא הכתובת שלכם. בייחוד כשנחוץ לכם פריט בהקדם, ואין לכם זמן להמתין למשלוח. 
  3. SHEINאין ספק שנחוצה מעט סבלנות כשגולשים לאתר הבא, אבל המחירים על מגוון הפריטים שתמצאו בו יגרמו לכם למלא את עגלת הקניות. מדובר באתר בינלאומי שמספק ביגוד לצרכנים במגוון יעדים, והיתרון שלו הוא שתוכלו למצוא ביקורות לגבי רוב הפריטים. המשמעות היא שתדעו מתי פריט מסוים מומלץ ומתי פחות, עד כמה הוא דומה לתמונה ולפעמים אפילו איך הוא נראה על לקוחות כמוכם. המשלוח עשוי לקחת קצת זמן, כך שעדיף לא להזמין בגדים שאתם זקוקים להם לאירוע קרוב. 
  4. BOOHOO – אם אהבתם את SHEIN, אתר נוסף שתרצו להכיר הוא BOOHOO. מדובר בכתובת שלכם לפריטים זולים לגברים ונשים, בחלוקה נוחה לפי קטגוריות. תוכלו למצוא כאן ביגוד קז'ואלי לצד שמלות לאירוע, נעלי ספורט, נעלי עקב, עליונית נוחה, בגדי הריון ואפילו איפור.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

אופנת גברים: רשתות אופנה לגברים בישראל

ג יונ 16 , 2020
ממצב שבו מחלקת הגברים הייתה אזור שולי בחנויות הבגדים הגדולות, התקדמנו לשלב שבו יותר ויותר חנויות במרכזי הקניות כבר מתמקדות רק בגבר. על אילו מהן אסור לוותר במסע הקניות הבא? חלקנו עוד זוכרים את מחלקות הגברים הקטנות שנפתחו בחלקן האחורי של חנויות הבגדים. אלה שהתמקדו בעיקר בקהל היעד הנשי, והתייחסו […]
אופנת גברים

You May Like