מלון רוטשילד – רק פעם (ועוד פעם ועוד ועוד פעמים) בחיים

מלון רוטשילד מציע יחידות אירוח מרווחות ומאובזרות, שירותים מפנקים, לרבת עיסויי גוף, חדר כושר לשימוש חופשי בקרבת מקום, מסעדת קנטינה המשובחת המהווה  את חלון הראווה של המלון ועוד כיוצאים באלה פינוקים.

מי מכם שרוצים לפנק אנשים קרובים ויקרים לכם יכולים להעניק להם מתנה מרגשת ובלתי נשכחת- לילה ( שניים? הנה מה טוב ומה נעים…) במלון רוטשילד עם טיפול גוף מפנק ומענג. אין ספק כי מתנה כזאת תיהפך לבלתי נשכחת ולו רק בשל המחשבה הגלומה בה על מקבליה והרצון לאפשר להם לחוות חוויה מיוחדת ומרגשת.

מלון רוטשילד
מלון רוטשילד בוטיק אמיתי

מלון רוטשילד – שתי ציפורים במעוף אחד

אף שהוא ממוקם במרכז העיר, בעורק החיים הפועם ביותר בה, ברחוב רוטשילד, מלון רוטשילד מאפשר ליהנות גם מחיי העיר השוקקים והתוססים וגם מהשקט שמאפשר ומזמן מלון הבוטיק היפה והיוקרתי המצוי בלבה. כך יכולים אורחים ליהנות משני העולמות, משתי ציפורים במעוף אחד…  השילוב האפשרי והמיטבי בין השניים מהווה גורם משיכה לאנשי עסקים רבים, אשר בחירתם להשתכן בו בעת שהייתם בעיר היא טבעית ומתבקשת. בחירה מועדפת. הערך המוסף שלו- האפשרות לקבל בחדר האירוח את כל שירותי המשרד הנדרשים והחיוניים לצורך קיום ישיבות עסקיות – מהווה גורם חשוב נוסף ושיקול מרכזי בהעדפתו כבית מלון אטרקטיבי שנתן מענה מיטבי לביקוש.

מלון רוטשילד לא רק לעשירים

יש מי שמיקום המלון מהווה עבורם סיבה מספיקה לבחור בו כמקום משכנם בבואם לעיר הגדולה בעוד אחרים אוהבים את היוקרה והפינוק שבו. רבים אוהבים, מן הסתם, את השילוב המנצח של השניים.  על פי חוות הדעת החמות והמחמיאות של רבים מאורחי המלון, ניתן להיווכח כי לא בהכרח רק עשירים פוקדים אותו אלא אנשים מכל שדרות הציבור.

אם אתם מתכננים ימי כיף אחדים בתל אביב ורוצים מקום שיאפשר נגישות קלה ומהירה אל מוקדי הבילוי המרכזיים בה אין ספק כי מלון רוטשילד מהווה בחירה מצוינת עבורכם. כאן תוכלו לשלב בין בילויים בעיר ובין מנוחה, רוגע ושלווה בין הבילויים.  כאן, במלון, תוכלו להתפנק בשירותים המוענקים בו לאורחיו, לישון ולחלום חלומות פז שלמחרת בבוקר תוכלו להגשימם בעיר ללא הפסקה.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

עוד כתבה

ג יונ 3 , 2014
כתבה מעולה על עופר פיינשטיין

You May Like