קניות אונליין בעידן הגלובליזציה

עידן הגלובליזציה פתח לכולנו אינספור אפשרויות בתחום הצרכנות. כיום, קניות אונליין מציעות לנו רכישת מוצרים לא רק דרך מעסקים שנמצאים כאן בישראל, אלא גם מעסקים שפועלים בשלל מדינות בכל העולם!

עולם הצרכנות עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות. השינוי הגדול ביותר נוצר בעקבות התפתחות עידן הגלובליזציה, שבזכותו אנחנו מחוברים לאנשים בכל רחבי העולם. בהיבט של תחום הצרכנות, עידן הגלובליזציה פתח לנו את האפשרות לעשות קניות אונליין ולרכוש מוצרים דרך חברות שפועלות במדינות זרות.

מוותרים על התיווך של היבואן והמשווק המקומי

קניות אונליין

קניות אונליין יכולות להיות דרך אתרים של עסקים מקומיים, כמו למשל רשתות סופרמרקטים, חנויות אופנה ועוד. אך כשמסתכלים על האינטרנט כפלטפורמה חדשה לצרכנים בכל העולם, עידן הגלובליזציה השפיע על אופי והתנהגות הצרכנים בהקשר של עסקים בינלאומיים. יש הרבה עסקים וחברות בחו"ל שהמוצרים שלהם מגיעים אלינו לישראל, והם נמכרים דרך יבואנים או משווקים מקומיים קטנים. על פניו, נראה ששני אלו הם פתרון מצוין, אך הרבה פעמים ניתן לראות שהרכישה ישירות מהעסקים והחברות בחו"ל היא י

יונדאי i30

ותר משתלמת.

כאשר מזמינים קניות אונליין דרך אתרי אינטרנט של עסקים בינלאומיים, יש מקרים בהם צריך לשלם מסים מסוימים על הרכישה כאשר המוצר מגיע לדואר; הכל תלוי בסוג המוצרים שקונים וסכום הקנייה. אך לעתים, גם כאשר מוסיפים את המסים למחיר עבור המוצר ועבור המשלוח, עדיין מדובר ברכישה משתלמת למדי.

איך לעשות קניות אונליין בעידן הגלובליזציה

יחד עם כל זה, חשוב לומר שבעידן הגלובליזציה ובתקופה שבה קניות אונליין הפכו להיות פופולאריות כל כך בשל הנוחות שלהן והחיסכון הכספי (בהרבה מקרים), יש גם כמה חסרונות.

חיסרון אחד הוא העובדה שבעת ביצוע רכישה מחו"ל דרך עסק שלא מכירים, לא ברור מי האנשים שמוכרים את המוצר, אין אפשרות לראות את אותם אנשים וגם לא לבחון את המוצר באופן אישי.

חיסרון נוסף הוא מתקפות סייבר על אתרי קניות, שמהן כמובן צריך להיזהר. אם בחרתם לעשות קניות אונליין שימו לב שהאתרים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר.

וחיסרון שלישי, צריך להמתין זמן מה עד אשר המוצר שרכשתם יגיע, וזה יכול לקחת שבועיים ומעלה.

לסיכום, קניות אונליין מצד אחד יכולות לחסוך לנו המון, אך כדי לא להיות מאוכזבים או חלילה להיפגע מחוויית הקנייה, חשוב לעשות בדיקות מקיפות של האתרים ובדיקות על חברות בחו"ל שלא מכירים.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

מהו הקוד האתי ?

ו ספט 19 , 2014
הקוד האתי הקוד האתי זהו מסמך אשר מציג את החובות המוסריות והאחרות של חברות או בעלי מקצוע. הקוד האתי מציג את הכללים הבסיסיים תחתם אמור העסק או החברה לעבוד והוא חייב להיות על כל אחד מהחברים בארגון. הקוד האתי הוא קוד כללי אשר מחייב את כל מי שנמצא תחתיו. כלומר, […]

You May Like