מתחתנים? אם תקראו זה יהיה באולמות במרכז

עונת החתונות בפתח והמון זוגות מתלבטים היכן ואיפה הכי כדאי להתחתן. ישנם כמה פרמטרים שצריכים התחשב בהם לפני שבוחרים אולם אירועים, אך החשוב והקריטי מכולם הוא מיקום האולם במפת הארץ.

כמובן שאם אתם דור חמישי בצפון או בדרום וכל משפחתיכם וחברכים גרים שם אתם לא תתחתנו באולמות במרכז. אבל אם אתם מפוזרים בארץ, המאמר הזה בשבילכם.

 

צקים ומזומנים

זה לא סוג שהיום חתונה זה מפעל עצום של כסף והמרוויחים בגדולים הם בעלי האולמות ונותני השירות מסביב. אתם בתור בעלי השמחה חייבים להתחשב בכמות המוזמנים וכך לחשב את עלויות האירוע. ואם חלק מהאוחרים לא יגיעו בגלל מיקום האולם ודרכי הגעה אליו אתם יכולים להפסיד, ולהפסיד המון. לכן חשוב מאוד להתחשב במיקום האולם, ואולמות במרכז זו הפשרה הטובה על כולם.

 

לב העניינים

במרכז הארץ הכל קורה, כמות האנשים והדרישה עולים משנה לשנה והתחרות גדלה בעקבות העובדה הזו. וכשהתחרות גדלה כך גם האיכות. האוכל, המוסיקה, והשירות חייב להיות בטופ, וזה באמת מה שקורא.

אז כשבוחרים אולם מאחד מהאולמות במרכז תצפו לטוב ביותר מבחינת כל הפרמטרים, אך אל תהיו פזיזים. אמנם האיכות גבוה והתחרות גם כן אך תמיד יש כאלה שלא איכות אלה הכמות זה הדבר היחיד שמעניין אותם, הכמות של המזומנים.

 

טיפ חשוב לבחירת האולמות במרכז ואולמות בכלל
בשום פנים ואופן אל תחתמו על החוזה לפני שראיתם אירוע בשידור חיי. לכו לאחד האירועים באולם שבו אתם רוצים להתחתן בו, תספגו את האווירה, תחושו את המקצועיות, כם של העובדים וגם של כל השאר. תראו איך הכל עובד, אם זה עובד בצורה חלקה או לא. וזה לא משנה כמה אתם אוהבים את המקום ואיך שהוא נראה, אם לא ראיתם אירוע בלייב לא ראיתם כלום.

 

וטיפ אחרון אך חשוב לא פחות

לפני שאתם רצים לקרוא ביקורות על אולמות. כשאתם מגיעים למקום תבדקו תמיד, האם יש למקום תעודת כשרות, רשיון עסק וכו…

ומה קורה במקרה של טרגדיה, כגון אסון טבע ומה אם (טפו טפו טפו.. לא עלינו) חייבם לבטל את האירוע. מה הם הדמי ביטול ואיך זה מתבצע.

 

אולמות במרכז תמיד היו במרכז העניינים, מדורגים הכי גבוה ואיכותם גבוהה מאוד. צאו התרשמו והחליטו. שיהיה במזל טוב.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

אירועי חברה- הדרך הטובה ביותר לגיבוש עובדים

ה יונ 9 , 2016
לב ליבה של כל חברה או עסק, מה ששומר על הגלגלים נעים, מה שיגרום לחברה להצליח או ליפול הם העובדים. חשוב מאוד לשמור על אחדותם, עם שמחתם ותשוקתם לעבודה, ואירועי חברה זו דרך מצוינינת.   מחוץ לשעות העבודה עובדים נפגשים באירועי חברה, בלבוש לא רישמי ואווירה קלילה. הם מכירים יותר […]

You May Like