אל-על | כרטיסי טיסה | דילים לחו"ל – אל על הנוסע המתמיד

אל על הנוסע המתמיד

 

אלו שהם חברי מועדון של אל על הנוסע המתמיד נהנים תמיד מחווית טיסה ייחודית ומפנקת. כאמור חברת אל על נחשבת כאחת החברות תעופה המועדפות ביותר על ישראלים, ואלו אשר הופכים להיות חברי מועדון שלהם נהנים משלל פינוקים והטבות.

 

לאלו שיש להם חבר מועדון באל על הנוסע המתמיד, נצבר נקודות בכל טיסה שהם טסים, בכדי שתוכלו לצבור נקודות אז יש צורך להכניס את חבר המועדון לפני כל טיסה שטסים.

המועדון נחשב כמפנק ומעניק אפשרות לנוסע המתמיד להנות משלל של הטבות ושדרוגים במהלך הטיסות, ואכן חברת אל על ידועה כחברה גבוהה מאד שמעניקה את הטוב ביותר ללקוחותיה.

 

אחת מן ההטבות הטובות ביותר של חברי המועדון זה האפשרות להנות משדרוגים מזולים ברגע האחרון, וכן לקבל מקום שהוא מובטח בטיסה, אין ספק שטיסות מוזלות ברגע האחרון זה טיסות שרבים מוכנים לקחת אותם עקב מחירם המוזל.

 

המועדון של אל על הנוסע המתמיד מעניק אפשרות להנות גם מחווית שירות שהיא גבוהה אשר בה ניתן להשתמש בשירותים השונים גם ללא צורך לחכות לנציג השירות או למענה אנושי.

אל על הנוסע המתמיד מעניקה אפשרות להזמין טיסות בונוס וכן לעדכן טיסות או לקבל דו"ח על מצב החשבון שלכם וכן עוד שפע של פעילויות שונות וזאת ללא צורך לחכות לנציג שיתפנה אליכם.

משום שאנשים רבים מבצעים טיסות רבות לארצות שונות אז החליטה חברת אל על ליצור את מועדון הלקוחות שלה, מועדון אשר יעניק הטבות מפנקות ביותר לאלו שנרשמים אליו, וכמובן כאשר נוסעים בחברת תעופה שנחשבת כטובה ביותר וגם מציעה הטבות מפנקות אין דבר יותר טוב שניתן לבקש מיזה.

 

כל המטרה של מועדון אל על הנוסע המתמיד זה לאפשר חווית טיסה יותר נוחה מזו שאתם כבר רגילים אליה ומזו שאתם חולמים עליה.

בכל מה שקשור לטיסות של אל על ניתן לראות את הפינוק הגדול, החוויה משתדרגת גם ללא צורך להשקיע טרחה מרובה.

אם הנכם מעוניינים להצטרף מועדון הלקוחות של חברת אל על אז הנכם יכולים לבצע זאת בעת ביצוע של אחת הטיסות שאתם טסים, או דרך אתר האינטרנט, החל מהרגע שאתם מצטרפים אתם מתחילים לצבור נקודות.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

סרט VIP | כרטיסים לסינמה סיטי | 1+1 לסרט - סינמה סיטי

א מאי 31 , 2015
סינמה סיטי   אלו אשר מעוניינים לראות סרטים אזי סינמה סיטי הוא המקום האידיאלי עבורם. בסינמה סיטי משדרים את הסרטים הפופולארים ביותר שיש, ואכן כל הסרטים אשר רואים במקום זה הם סרטים על איכות ועל רמה, וזה איננו מתבטא רק באיכות של הסרטים, אלא גם באיכות של המתחמים עצמם, מתחמים […]

You May Like