ביטוח מנהלים | ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח עסק- אחריות מקצועית

אחריות מקצועית

קיימים מקצועות שונים הנחשבים למקצועות חופשיים, מקצועות חופשיים אלו הם מקצועות אשר בעלי המקצוע מקיימים את המקצוע שלהם מול לקוחות, אך יש לדעת שכאשר ישנו מקצוע מול לקוחות אזי יש להיות אחראיים ולדעת להתמודד מול לקוחות, שכן לעיתים לקוחות מרגישים שהתקיימה מולם רשלנות, בעקבות כך הם תובעים את אותו בעל מקצוע ואת העסק וזאת בגין הרשלנות.

אחריות מקצועית הוא מבין אותם ביטוחים אשר על ידם ניתנת הגנה וכיסוי לבעלי מקצועות חופשיים.

מקצועות חופשיים אלו יכולים להיות כל המקצועות אשר מגישים בהם סיוע וטיפול כלפי האחר מכל סוג שהוא.

כגון עורכי דין, מתווכחים, קוסמטיקאיות, רופאים, ועוד אחרים אשר עוסקים במקצועות דומים.

בביטוח של אחריות מקצועית ניתן כיסוי אשר מגן נגד צד ג'.

אותו ביטוח מכסה נגד הוצאות משפטיות של כל התביעות היכולות להתרחש בתקופתו של הביטוח, ולא עבור מקרים שהתרחשו טרם הביטוח.

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח בעל חשיבות רבה ובעל אחריות רבה אשר יכול להעניק הצלה לאנשים רבים מהמקצוע שלהם.

שכן אדם אשר עובד אל מול לקוחות ואיננו מבוטח בביטוח של אחריות מקצועית יכול להיות נתון לתביעות העלולות להובילו לידי אובדן כספי בגין אותם תביעות ולידי העמדת סיכון המקצוע.

בעל מקצוע אשר מבצע רכישת ביטוח אחריות מקצועית מקבל הסבר מפורט לגבי הביטוח שהוא רכש, בפוליסת הביטוח ניתנים גם הסברים על כל השירותים ועל כל המוצרים אשר מעניקים ללקוח במסגרת פעילותו המקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית מעניק כיסוי עד לגובה האחריות שננקבה בפוליסה.

כל בעל מקצוע אשר רוכש ביטוח אחריות מקצועית, מפרט בפוליסת הביטוח על כל השירותים והמוצרים אותם מעניק ללקוחותיו במסגרת פעילותו המקצועית, שכן זהו חלק מן הביטוח ומן הפוליסה.

על בעל המקצוע לפרט היטב את הכל כיוון שתביעה שתוגש בגין רשלנות על שירות שלא הוצהר מראש לא תכוסה ע"י ביטוח אחריות מקצועית.

לדוגמא – אדם אשר עובד כמטפל וצריך להעניק למטופליו כדורים או משחות, ואינו נתן את המרשם הנכון, מובל ברוב הפעמים לתביעה מצד הלקוח, שכן זהו טיפול הנעשה תחת רשלנות.

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

רכב משפחתי יונדאי i30 | רכב מליסינג | יונדאי i30 להשכרה - יונדאי i30

ב ינו 18 , 2016
רכב משפחתי יונדאי i30 | רכב מליסינג | יונדאי i30 להשכרה – יונדאי i30 מה אני אוהבת בכלי הרכב הפרטי שלי יונדאי i30 ? שאלה לא פשוטה כי יש המון דברים שאני יכולה להצביע עליהם כיתרונות של יונדאי i30. אחד הדברים הבולטים ביותר זה הנוחות. כאשת משפחה, חשובה לי מאוד […]

You May Like