מחיר ביטוח עסק | פוליסת ביטוח | אחריות מקצועית – ביטוח עסק

ביטוח עסק

ישראל בעידן חוסר הביטחון כשבכל יום קורה אסון או פיגוע , כשאנשים הרגילים לשגרה אינם שאננים  ומסתכלים מאחורי גבם כשהם צועדים ברחובות, כשכל כניסה לחנות או מקום ציבורי מתחילה בסקירת עיניים מהירה מי נמצא שם והאם המקום בטוח. לא קל לחיות בצורה כזו של חוסר ביטחון, חוסר שליטה כשהפחד משתלט על חיינו ועדיין אנו צריכים להמשיך ולייצר שיגרה, לקום בכל בוקר לעבודה, כי העבודה היא חיינו. כל עסק שנפתח ביום ראשון בבוקר חושב מה יהיה השבוע האם יכנסו אנשים, האם הוא מוגן מפני פיגועי טרור. כמובן שאף אחד לא מוגן, לא בעלי עסקים ברחוב ולא אנשים עצמאיים המשוטטים להם ברחובות כולנו חשופים לטרור הקשה, אך ניתן כמובן לעשות מספר צעדים שיגנו עלינו שיבטחו את העסק שלנו כדי שגם אם חלילה יקרה משהו מחר לעסק שלנו  שנמשיך לקום בכל יום בבוקר לעבודה, וצורך כך קיים ביטוח עסק.

ביום שישי מפגע נכנס לבר תל אביבי וירה ופגע באנשים. אנשים נהרגו ונפגעו ולאחר מספר ימים של אבל החליטו לפתוח מחדש את הבר ולהמשיך הלאה כי אין מה לעשות, חייבים להמשיך. אבל איך ממשיכים כשהנזק הוא עצום? אז כמובן שלנזק בנפש אין מרפא, ולטראומה שנשארה שם על רצפת הבר אין שום דבר שימחק את הזיכרון הזה, אך הנזקים הנוספים שהם נזקי רכוש גם הם לא פשוטים לאנשים שמנסים לשרוד כלכלית יום יום בעיר הגדולה. ולכן, ביטוח עסק יכול להוות מגן מפני נזקים כלכליים גם במצבים קיצוניים שכאלו.

ביטוח עסק למעשה מגן על כל נזק שנגרם לעסק, לעובדיו, ליושביו ולקוחותיו לציוד שבו וכן הלאה. ביטוח עסק יכול להגן כלכלית את הנזק שנגרם בעקבות מקרים שכאלו ואחרים ועל אובדן ימי עבודה באם המקום נאלץ להסגר, כפי שקרה לפאב התל אביבי הזה שהינו רק דוגמא אחת מיני רבות. ביטוח עסק יכול לשלם את הפסד ימי העבודה ולכסות את אובדן הציוד, הנזק ברכוש ולעתים גם מעבר לכך, אם היה נזק פיזי ללקוחות ניתן להפעיל את ביטוח עסק שיוכל לממן טיפולים וכיסוי רפואי לנפגעים במקום. אין ספק שבמקרים קיצוניים שכאלו אנו אומרים תודה שלא היה נזק חמור יותר, אך יחד עם זאת חייבים לתקן ולהמשיך הלאה וטוב שיש ביטוח עסק שיגן עלינו במצבים אלו.

 

george

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Next Post

פעילויות לילדים | אטרקציות | פעילויות ואטרקציות- אטרקציות לילדים

א ינו 10 , 2016
אטרקציות לילדים תקופת החופש הגדול זוהי תקופה שהילדים נמצאים בה בחופשה, ושי צורך להעסיק אותם ולהעביר את זמנם בצורה מהנה ומאתגרת. אטרקציות ופעילויות לילדים זהו אופן של דרך אשר מהווה ומעניקה אפשרות להעביר את הזמן באופן נכון. אטרקציות לילדים אלו הם אטרקציות אשר ניתן לקיים אותם במובנים שונים, בין אם […]

You May Like